icon_search

    Drodzy Klienci, informujemy, że październik to ostatni miesiąc, w którym możecie skorzystać  
    z naszego serwisu internetowego. Od listopada usługa Tesco E-zakupy zostanie wyłączona.

     

    Dziękujemy, że byliście z nami i czekamy na Was w sklepach stacjonarnych!

    W czterech miastach E-zakupy możliwe tylko do 23 października

    W czterech miastach E-zakupy możliwe tylko
    do 23 października

    W Warszawie, Gdyni, Bielsku Białej i Opolu zamówienia można składać do
    23 października. Ostatnie dostawy zostaną zrealizowane 24 października.
    E-zakupy do 30 października

    E-zakupy do 30 października

    W pozostałych miastach zamówienia można składać do 30 października. Ostatnie dostawy zostaną zrealizowane 31 października.

    Zapraszamy do sklepów stacjonarnych

    Zamknięcie dotyczy jedynie usługi E-zakupy. Nasze sklepy stacjonarne pozostają otwarte i czekają na Was z szeroką ofertą produktów i atrakcyjnych promocji.
    Z naszej strony, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Wam komfort, bezpieczeństwo i jak najlepsze doświadczenia zakupowe.
    Aktualna lista sklepów stacjonarnych znajduje się tutaj.

    Zwroty i reklamacje

    Wszystkie kwestie związane z ewentualnymi reklamacjami i zwrotami towarów zakupionych za pośrednictwem usługi E-zakupy, także po jej zamknięciu, będą realizowane
    zgodnie z obowiązującym prawem i regulaminem.
    Szczegółowe informacje na temat zamknięcia usługi E-zakupy znajdują się w sekcji FAQ poniżej.

    To było 8 wyjątkowych lat – DZIĘKUJEMY!

     

    Serwis internetowy Tesco E-zakupy na dobre zmienił polski rynek handlu.
    Usługa została uruchomiona w 2012 roku i była jedną z pierwszych tego typu w Polsce. Dziękujemy za Wasze zaufanie i za to, że byliście z nami!

    ddl_text_editor_image

    Potrzebujesz pomocy?

    Potrzebujesz pomocy?
    Skorzystaj z bezpłatnej infolinii:
    od poniedziałku do piątku od 08:00 do 20:00

    FAQ

    Do kiedy będzie dostępna usługa E-zakupy? Do kiedy można składać zamówienia?

    W Warszawie, Opolu, Bielsku Białej i Gdyni zamówienia można składać do 23 października. Ostatnie dostawy w tych miastach dostarczone będą 24 października. W pozostałych miastach zamówienia można składać do 30 października. Ostatnie dostawy zostaną zrealizowane 31 października. 

    Z dniem 1 listopada serwis internetowy E-zakupy zostanie wyłączony.

    Czy zostanie zachowana usługa Click & Collect?

    Usługa Click & Collect zostanie wygaszona równolegle z usługą E-zakupy. W Warszawie, Opolu, Bielsku Białej i Gdyni będzie można odbierać produkty do 24 października, a ostatnie zamówienia składać 23 października. W pozostałych miastach ostatni dzień działania usługi Click & Collect to 31 października, zamówienia można składać do 30 października.

    Czy usługa Twoja Paczka nadal będzie dostępna, pomimo zamknięcia serwisu E-zakupy?

    Usługa Twoja Paczka zostanie wygaszona równolegle z usługą E-zakupy. Zamówienia można składać do 29 października.

    Czy po zamknięciu serwisu będzie można złożyć reklamację na usługę, bądź poprosić o korektę faktury na zakupy? W jaki sposób?

    Wszelkie kwestie, związane ze zwrotami oraz reklamacjami produktów wadliwych czy też fakturami VAT, zgodne i zagwarantowane przez przepisy prawne, mogą Państwo zgłosić w dowolnym stacjonarnym sklepie Tesco. Zapraszamy do Punktów Obsługi Klienta, nasi Doradcy dołożą wszelkich starań, aby pomóc i znaleźć rozwiązanie. Zapraszamy również w razie pytań do kontaktu z Infolinią Tesco  tel. 800 105 104.

    Czy istnieć będzie jakakolwiek alternatywa dostawy zakupów z Tesco do domu, np. przez pracowników FreeNow czy 99rent?

    Nie, po 31 października 2020 r. Tesco nie będzie już oferować usług sprzedaży zdalnej lub dostaw zakupów do domów. Od 1 listopada będziemy prowadzić tylko sprzedaż stacjonarną w naszych sklepach. Aktualna lista sklepów stacjonarnych znajduje się na stronie https://tesco.pl/sklepy/.