icon_search

    Cieszymy się, mogąc Was poinformować, że najtrudniejsze już za nami i powoli wracamy do codzienności, którą znamy. W ramach tego powrotu znosimy możliwie jak najwięcej ograniczeń, aby wciąż zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dziękujemy, że jesteście z nami i nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych zakupów.

    Dostarczamy wprost pod Twoje drzwi – jak dawniej

    Dostarczamy wprost pod Twoje drzwi – jak dawniej

    Zespół Tesco E-zakupy zawsze dba o jak najwyższe standardy tego, co robi dla klientów. Dlatego jesteśmy niezwykle dumni, że możemy przywrócić wygodną dostawę prosto do drzwi zamawiającego.

    Zapłać znów przy odbiorze

    Zapłać znów przy odbiorze

    Pomimo, że nadal możecie płacić online za swoje zamówienia, przywracamy płatność przy odbiorze zakupów, aby zapewnić Wam wygodę,
    do której przywykliście.

    Ograniczenia, które z nami pozostają

     

    Nasza usługa praktycznie działa już jak wcześniej, ale postanowiliśmy zachować kilka ograniczeń, aby mieć pewność, że wszyscy jesteśmy bezpieczni, a dostęp do usługi otrzyma jak najwięcej osób. Ponadto, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa, obsługując zamówienia w ochronnych maskach oraz rękawiczkach, korzystając z antybakteryjnych zabezpieczeń dla dłoni i terminalów oraz zachowując bezpieczny dystans.

     

     

    Maksymalny rozmiar zamówienia

     

    Chcąc zapewnić dostęp do niezbędnych produktów jak największej liczbie osób, zamówienia nie mogą przekraczać wagi 80 kg. W limicie tym zmieszczą się jednak bardzo duże zakupy dla licznej rodziny. Jeżeli limit wagowy zostanie osiągnięty, system poinformuje o tym osobę składającą zamówienie.

     

     

    Dostawa zamówienia w torbach

     

    Aby chronić Ciebie, a także naszych dostawców, rekomendujemy wybranie opcji zapakowania zakupów w torby. Dzięki temu ograniczymy bezpośredni kontakt z Twoimi produktami przed dostawą.

    Ważna informacja dla klientów poddanych kwarantannie

    Aby zapobiec nawrotowi rozprzestrzeniania się infekcji, ważne jest, aby ściśle przestrzegać środków bezpieczeństwa przy przekazywaniu zakupionych towarów. Chcemy dostarczyć Twoje zamówienie najbezpieczniej jak to możliwe. Aby tego dokonać, oraz by za wszelką cenę chronić zdrowie naszych dostawców i klientów, prosimy, koniecznie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami: 
    • Jeżeli zostałeś poddany kwarantannie, poinformuj nas o tym w polu “Instrukcje dla dostawcy” podczas składania zamówienia online. Podczas edycji zamówienia pole „Instrukcje dla dostawcy” jest nieaktywne i w takim przypadku skontaktuj się z infolinią lub poprzez wiadomość prywatną na Facebooku. 
    • Jeśli to możliwe, zapłać z góry online. Można ponownie płacić w drzwiach, ale zalecamy naszym klientom, którzy przebywają na kwarantannie, aby nadal płacili online.
    • Dostawca telefonicznie skontaktuje się z Tobą, by ustalić sposób oraz miejsce przekazania zamówienia. Chcemy upewnić się, że Twoje zakupy zostaną dostarczone bezpiecznie.
    • Wybierz opcję zapakowania zakupów w torby, aby chronić siebie, a także naszych dostawców.

    Mamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne. Robimy co w naszej mocy,
    by  zapewnić jak najlepsze i bezpieczne działanie Tesco E-zakupów.

    Potrzebujesz pomocy?

    Skorzystaj z bezpłatnej infolinii:
    od poniedziałku do piątku od 08:00 do 20:00