icon_search

    W związku z aktualną sytuacją chcemy się upewnić, że niezbędne produkty będą dostępne dla naszych klientów oraz że możemy je bezpiecznie dostarczać. Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, w zgodzie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, postanowiliśmy wprowadzić pewne ograniczenia oraz zmienić zasady Tesco E-zakupów w nadchodzących tygodniach.

     

     

    Dostępność infolinii


    Cały czas pracujemy nad zwiększeniem dostępności infolinii Tesco E-zakupy poprzez zatrudnienie nowych pracowników. Sytuacja powinna ulec poprawie w ciągu kilku dni, dlatego prosimy o cierpliwość. W kontekście najczęściej zadawanych pytań zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie https://ezakupy.tesco.pl/ pod banerem Tesco E-zakupy aktualne informacje lub kontakt z nami poprzez wiadomość prywatną na Facebooku.

     

     

    Ograniczony asortyment

     

    W celu zapewnienia dostępu do niezbędnych produktów ograniczyliśmy liczbę sztuk, które klienci mogą zamówić w niektórych kategoriach. Informacje o ograniczeniu znajdziesz obok produktu.

     

    Zrobimy co w naszej mocy, by utrzymać pełny asortyment w naszych sklepach, jednak niektóre produkty mogą być w ograniczonej liczbie lub niedostępne z uwagi na czynniki na które nie mamy wpływu. Prosimy o składanie racjonalnych zamówień.

     

     

    Limity dotyczące wielkości zamówienia

     

    Aby móc oferować nasze usługi jak największej liczbie klientów i zapobiec hurtowym zakupom, wszelkie nowe zamówienia złożone lub zmienione od 30 marca będą ograniczone do maksymalnej wagi 80 kg na zamówienie. Jeśli osiągniesz maksymalny limit, zostaniesz o tym poinformowany w trakcie składania swojego zamówienia. Limit ten powinien w zupełności wystarczyć na pokrycie średniego koszyka dla całej rodziny.

     

     

    Rezerwowanie dostaw

     

    Cały czas pracujemy nad tym aby zwiększyć dostępność terminów dostaw do domu oraz odbioru osobistego. Każdego dnia aktualizujemy liczbę dostępnych terminów dostaw i zwiększamy je na tyle na ile nasze zasoby potrzebne do realizacji zamówień nam pozwalają. Ponieważ w obecnej sytuacji zainteresowanie usługą jest większe niż zazwyczaj, pomimo zwiększania, liczba dostępnych terminów dostaw może być ograniczona, dlatego dobrym pomysłem jest rezerwowanie dostawy z większym wyprzedzeniem. W takim przypadku możesz złożyć zamówienie trzy tygodnie do przodu i zmodyfikować je do 23:00 przed dniem dostawy. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na to, że rezerwacja terminu dostawy jest ograniczona czasowo, aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji w ciągu dwóch godzin od rezerwacji, należy zatwierdzić zamówienie.

     

     

    Realizacja dostaw

     

    Wszystkie złożone zamówienia staramy się realizować zgodnie z zarezerwowanymi terminami, w przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia kontaktujemy się telefonicznie lub informujemy klientów poprzez sms.

     

     

    Obsługa dostaw

     

    Dostawy staramy się realizować bezkontaktowo aby zminimalizować ryzyko dla klientów oraz dostawców. Nasi dostawcy gdy tylko podjeżdżają pod adres klienta starają się telefonicznie kontaktować aby przekazać informację o dostawie, przedstawić zamienniki oraz wartość zamówienia. Na tym etapie możesz zdecydować o nieprzyjęciu zamiennika a dostawca go wyjmie z zakupów i odliczy od wartości zamówienia. Następnie dostawca dostarczy zakupy pod drzwi domu lub mieszkania.

     

     

    Płatność tylko online

     

    Z myślą o bezpieczeństwie naszych klientów i dostawców akceptujemy wyłącznie płatności online. Są one w pełni bezpieczne, a pieniądze zostają pobrane z konta dopiero po dostarczeniu zamówienia. Przy płatności online przeprowadzimy weryfikację karty, podczas której następuje blokada autoryzacyjna w kwocie 10 zł, blokada ta po sfinalizowaniu zamówienia zostaje zwolniona. W trakcie autoryzacji płatności online należy zwrócić szczególną uwagę na dane dotyczące karty – muszą być dokładnie takie jak na karcie.

     

    W razie problemów z płatnością online, prosimy skorzystać z trybu incognito przeglądarki lub spróbować użyć alternatywnej przeglądarki internetowej. Jeżeli w dalszym ciągu płatność online będzie sprawiała kłopoty, należy skontaktować się z bankiem, który wystawił kartę i upewnić się, że realizacja płatności on-line tą kartą jest możliwa.


    Zamówienia złożone przed 14 marca z płatnością kartą przy drzwiach będziemy starać się obsłużyć bez zmian, jednak prosimy o korzystanie z opcji BLIK na terminalu płatniczym podczas dokonywania płatności przy drzwiach, dzięki temu ograniczymy do minimum kontakt z naszym dostawcą.

     

     

    Zamienniki

     

    Chcemy dostarczać wszystkie zamówione towary, ale w niektórych przypadkach możemy być zmuszeni zaproponować Ci produkt zastępczy. Nasi dostawcy odgrywają kluczową rolę w dostarczaniu zamówień do domów, dlatego w obecnej sytuacji, w celu ograniczenia kontaktu z nimi, nie ma możliwości zwrotu produktów bezpośrednio u dostawcy, chyba że wcześniej podczas telefonicznego kontaktu ze strony dostawcy nie zaakceptujesz zamiennika. Jeżeli po dostawie zdecydujesz, że jednak nie chcesz przyjąć danego produktu, możesz zwrócić go do najbliższego sklepu Tesco.

     

     

    Dostawa zamówienia w torbach

     

    Aby chronić Ciebie, a także naszych dostawców, rekomendujemy wybranie opcji zapakowania zakupów w torby.
    Dzięki temu ograniczymy bezpośredni kontakt z Twoimi produktami przed dostawą.

    Ważna informacja dla klientów poddanych kwarantannie

    Zgodnie z zaleceniami rządu w sprawie ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa, nasi dostawcy nie będą wchodzić do Twojego mieszkania. Chcemy dostarczyć Twoje zamówienie najbezpieczniej jak to możliwe. Aby tego dokonać, oraz by za wszelką cenę chronić zdrowie naszych dostawców i klientów, prosimy, koniecznie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
    • Jeżeli zostałeś poddany kwarantannie, poinformuj nas o tym w polu “Instrukcje dla dostawcy” podczas składania zamówienia online. Podczas edycji zamówienia pole „Instrukcje dla dostawcy” jest nieaktywne i w takim przypadku skontaktuj się z infolinią lub poprzez wiadomość prywatną na Facebooku.
    • Dokonaj płatności online. Obecnie, wyjątkowo, nie akceptujemy płatności przy odbiorze. Zamówienia złożone przed 14 marca z płatnością kartą przy drzwiach będziemy starać się obsłużyć bez zmian, jednak prosimy o korzystanie z opcji BLIK na terminalu płatniczym, aby ograniczyć do minimum kontakt z naszym dostawcą.
    • Dostawca telefonicznie skontaktuje się z Tobą, by ustalić sposób oraz miejsce przekazania zamówienia. Chcemy upewnić się, że Twoje zakupy zostaną dostarczone bezpiecznie.
    • Wybierz opcję zapakowania zakupów w torby, aby chronić siebie, a także naszych dostawców.

    Mamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne. Robimy co w naszej  mocy, by zapewnić jak najlepsze i bezpieczne
    działanie Tesco E-zakupów.

    Potrzebujesz pomocy?

    Skorzystaj z bezpłatnej infolinii:
    od poniedziałku do soboty od 7:00 do 22:00
    w niedziele handlowe od 7:00 do 22:00
    w niedziele niehandlowe - nieczynne