icon_search

    Co oferuje Ci usługa Tesco Twoja Paczka?

     

    Przede wszystkim, łatwe zakupy z dostawą tam, gdziekolwiek się znajdujesz. Dzięki nowej usłudze Tesco Twoja Paczka możesz wybierać spośród ponad tysiąca swoich ulubionych produktów. Produkty spożywcze, napoje, kosmetyki, środki czystości, żywność dla dzieci oraz zwierząt i jeszcze więcej, w stale poszerzanej ofercie. Złóż zamówienie online, a nasi pracownicy starannie wybiorą i zapakują wybrane przez Ciebie produkty. Następnie przygotowaną paczkę wyślemy do Ciebie kurierem. Opłata za jedną przesyłkę wynosi 14,99 zł, a czas dostawy to około 3 dni robocze. Dzięki usłudze Tesco Twoja Paczka, wygodne zakupy online są dostępne dla każdego, w każdym zakątku Polski. Zamów swoją paczkę już dziś!

     

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby sprawdzić ofertę usługi Tesco Twoja Paczka.

    Jak działa usługa Tesco Twoja Paczka?

    ddl_text_editor_imageZarejestruj się i stwórz swoje własne konto. ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageWybieraj spośród ponad 1000 produktów online. ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageDostarczymy Twoje zakupy w przeciągu 3 dni roboczych. ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageZa zakupy zapłacisz bezpiecznie online.

    Odkryj wszystkie zalety

    benefit_icons/convenient

    Kurier dostarczy całe zakupy prosto pod Twoje drzwi.

    benefit_icons/advatageous

    Odkrywaj cotygodniowe promocje i zniżki.

    benefit_icons/wide_range

    Możesz wybierać z szerokiej oferty ponad 1000 produktów.

    benefit_icons/time_saving

    Zakupy zamawiasz gdziekolwiek jesteś, a wszystko bez dźwigania ciężkich toreb.

    benefit_icons/easy

    Możesz szybko, łatwo i tanio uzupełnić swoje domowe zapasy.

    benefit_icons/flexible

    Możesz zmienić zawartość paczki do godziny 23:00 w dniu złożenia zamówienia.

    Sprawdź, czy dostarczamy pod Twój adres!

    Wpisz kod pocztowy adresu, pod który chcesz otrzymać zamówienie i sprawdź, czy oferujemy usługę w Twoim regionie.

    Zły format

    Lub sprawdź obszar dostawy na mapie

    FAQ

    Rejestracja i Moje konto

    W jaki sposób dowiem się, czy usługa Tesco Twoja Paczka jest dostępna dla mojego adresu?

    Aby sprawdzić, czy dostarczamy w Twojej okolicy, przejdź do naszej wyszukiwarki kodów pocztowych i sprawdź, czy dostarczamy do Ciebie.

    Czy muszę posiadać kartę Clubcard w celu rejestracji?

    Nie, nie potrzebujesz karty Clubcard, aby dokonywać zakupów online. Jeśli posiadasz kartę Clubcard, możesz wpisać numer podczas rejestracji, aby otrzymywać punkty Clubcard za zakupy, tak jak podczas zakupów w sklepie.

    Jakie dane osobowe będą potrzebne do rejestracji w serwisie Tesco Twoja Paczka?

    W celu rejestracji będziesz musiał podać:

    • Adres e-mail
    • Adres dostawy zakupów
    • Nazwa adresu dostawy (do Twojej informacji, np. „dom”)
    • Twój numer telefonu
    • Imię i nazwisko
    • Hasło
    • Numer karty Clubcard możesz podać opcjonalnie, jeśli chcesz zbierać punkty Clubcard za zakupy online.

    Ile muszę mieć lat, aby się zarejestrować?

    Z usługi może korzystać wyłącznie osoba fizyczna w wieku powyżej 18 lat, która zgadza się z postanowieniami Regulaminu, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych i zarejestruje się na stronie https://ezakupy.tesco.pl.

    Jak długie powinno być moje hasło?

    Twoje hasło powinno mieć od 8 do 15 znaków i może zawierać kombinację liter i cyfr.

    Czy muszę podać dane karty płatniczej, aby się zarejestrować?

    Nie, przy rejestracji nie musisz podawać żadnych szczegółów płatności. Jeśli zdecydujesz się zapłacić online za zakupy, poprosimy Cię o podanie danych karty tuż przed potwierdzeniem zamówienia (będą one szyfrowane i bezpiecznie przechowywane).

    Czy będę mógł później zaktualizować moje dane osobowe? Jak mogę zaktualizować dane?

    Możesz zaktualizować adres, numer telefonu, numer karty Clubcard oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w zakładce „Moje konto”.

    Czy ważne jest, aby mój numer telefonu był aktualny?

    Tak, bardzo ważnym jest, aby numer telefonu zarejestrowany na koncie był zawsze aktualny. Jeśli nasz Dział Obsługi Klienta lub kurier będzie musiał skontaktować się z Tobą w sprawie dostawy (na przykład, jeśli zostanie dostarczona z opóźnieniem), zadzwoni na numer podany w danych „Moje konto”.

    Jak składać zamówienia

    Jak robić zakupy w sklepie internetowym?

    Jest pięć sposobów odszukania produktów, które chcesz kupić:

    • Skorzystaj z menu, klikając w odpowiednie działy, np. Napoje. Skorzystaj z filtra na górze strony, aby wybrać interesującą Cię kategorię.
    • Wyszukaj produkt, używając okienka wyszukiwania.
    • Użyj linku Pozostałe produkty z kategorii, aby przejść do podobnych produktów.
    • Skorzystaj z listy Poprzednio zakupione – wygodnego narzędzia, które zapamiętuje wszystkie produkty, jakie zamówiłeś wcześniej.
    • Skorzystaj z zakładki „Promocje”.  Znajdziesz tam listę produktów będących aktualnie w promocji. Możesz przefiltrować produkty do krótszej listy, filtrując według działu u góry strony.

    Jak dodać produkty do mojego koszyka?

    Aby dodać do koszyka produkt, z każdego miejsca na stronie, użyj przycisku „dodaj”.

    Zależnie od rodzaju produktu, możesz dodać go do koszyka korzystając z ilości lub wagi, niektóre produkty mogą być dodawane na oba sposoby.

    • Dodaj według ilości - naciśnij „dodaj”, aby umieścić jeden produkt w koszyku, możesz dodać więcej niż jeden produkt naraz, używając pola tekstowego i naciskając „dodaj”.
    • Dodaj według wagi - naciśnij „dodaj”, aby umieścić 100 g w koszyku lub zmień wagę w polu tekstowym i naciśnij „dodaj”.
    • Dodaj według ilości lub wagi - wybierz, czy chcesz dodać produkt według wagi czy ilości, a następnie postępuj zgodnie instrukcjami powyżej.

    Jak mogę przyspieszyć moje zakupy?

    Korzystanie z listy Poprzednio zakupionych to najszybszy sposób na zakupy. Za każdym razem, gdy kupujesz produkt online, jest on zapisywany na liście Poprzednio zakupionych i będzie dostępny przy następnym zakupie, dzięki czemu możesz szybko i łatwo znaleźć rzeczy, które regularnie kupujesz. Musisz tylko zalogować się na swoje konto i przejść do zakładki Poprzednio zakupione.

    Możesz też wykorzystać link Pozostałe produkty z kategorii. Są to produkty eksponowane na półce obok siebie, które znajdziesz podczas wyszukiwania danego produktu. Produkty te znajdują się również obok siebie na liście Poprzednio zakupionych. Wybierz link, który przeniesie do „półki” na której zobaczysz wąski wybór podobnych produktów.

    Co to są Poprzednio zakupione?

    Poprzednio zakupione to proste narzędzie, które zapamiętuje wszystkie produkty zakupione podczas poprzednich zakupów online.  Produkty te znajdują się w zakładce Poprzednio zakupione, dzięki czemu możesz szybko i łatwo znaleźć te, które chcesz kupić ponownie.

    Korzystanie z listy Poprzednio zakupionych to najszybszy sposób na zakupy. Za każdym razem, gdy kupujesz produkt online, jest on automatycznie zapisywany w Poprzednio zakupionych i będzie dostępny przy następnym zakupie, dzięki czemu możesz szybko i łatwo znaleźć produkty, które kupujesz regularnie. Musisz tylko zalogować się na swoje konto i przejść do zakładki Poprzednio zakupione.

    Gdzie mogę zobaczyć moje Poprzednio zakupione?

    Po zalogowaniu się będziesz mógł zobaczyć wszystkie swoje ulubione produkty, przechodząc do zakładki Poprzednio zakupione u góry ekranu.

    Dlaczego na mojej liście Poprzednio zakupionych brak produktów?

    Twoja lista Poprzednio zakupionych będzie zawierać produkty dopiero po zrealizowaniu u nas pierwszego zamówienia.

    Czy można usunąć elementy z mojej listy Poprzednio zakupionych?

    Niestety nie jest to obecnie możliwe, ale pracujemy nad naszymi systemami, aby umożliwić to w przyszłości.

    Jak zamieniać produkty w koszyku?

    Zamówienie można bardzo łatwo zmienić za pomocą koszyka dostawy. Kliknij przycisk „Podgląd całego koszyka” po prawej stronie ekranu u dołu koszyka. Wyświetlone zostaną wszystkie pozycje oraz ilości w koszyku.

    Odszukaj produkt, który chcesz zmienić i kliknij przycisk plus lub minus w celu zwiększenia lub zmniejszenia ilości w koszyku.

    Możesz również zaktualizować ilość lub usunąć produkt bezpośrednio w koszyku po prawej stronie ekranu podczas dokonywania zakupów.

    Czy zakupy online są bezpieczne?

    Tak, kupowanie u nas online jest bardzo bezpieczne. Wszystkie Twoje dane są bezpiecznie przechowywane, w tym wszelkie dane karty płatniczej, które wprowadzasz za pośrednictwem strony internetowej. Są one traktowane jako poufne zgodnie z przepisami polskiego prawa.

    Jak są wybierane i pakowane moje zakupy?

    W proces zakupów zaangażowanych jest kilka osób, wszystkie są dedykowane do tego, aby zapewnić, że będziesz doskonale obsłużony oraz otrzymasz towar wysokiej jakości. Nasi doskonale wyszkoleni pracownicy zawsze wybierają towar o najdłuższej dacie przydatności do spożycia. Starannie wybierają też produkty, jakby kupowali dla siebie. Zadają sobie pytanie „czy ja bym to kupił?” i dlatego nie wybierają niczego, co nie jest najwyższej jakości.

    Podczas pakowania produktów nasz zespół jest przeszkolony do starannego pakowania, aby uniknąć zgniecenia produkty ciężkie umieszczane są na dole opakowania. Tak jak ty byś zrobił, gdybyś wykonywał samodzielnie zakupy.

    Co mogę kupić w Tesco Twoja Paczka?

    Jakie produkty są dostępne w sklepie Tesco Twoja Paczka?

    Możesz wybierać spośród ponad 1000 produktów, od napojów, po artykuły higieniczne i pielęgnacyjne oraz artykuły gospodarstwa domowego. Wszystkie Twoje zakupy zostaną starannie wybrane przez naszego pracownika i dostarczone przez kuriera.

    Dlaczego nie mogę znaleźć produktu, który zazwyczaj kupuję w sklepie?

    Naszym celem jest dostarczanie jak największej liczby produktów. Istnieje kilka powodów, dla których niektóre produkty mogą być niedostępne:

    • Twój sklep, w którym zwykle robisz zakupy, może nie być tym samym sklepem, z którego dostarczymy paczkę. Zakres produktów może się nieznacznie różnić.
    • Niektóre produkty, które sprzedajemy w sklepie stacjonarnym, niestety nie nadają się do dostarczenia ich kurierem.

    Czy jest jakiś limit ile mogę kupić?

    Limit ilości produktów jaką możesz zakupić widoczny jest podczas dodawania produktów do koszyka, zwykle limit to maksymalnie 24 sztuki dla każdego produktu. Tesco zastrzega sobie prawo do dostarczenia mniejszej ilości, jeśli wystąpią wyjątkowe okoliczności.

    Opakowanie zwrotne z kaucją

    Opakowania zwrotne z kaucją

    Cena towaru w butelkach zwrotnych obejmuje depozyt w wysokości 0,50 PLN za butelkę. Klient może zwrócić tę butelkę zwrotną i odzyskać depozyt w dowolnym sklepie Tesco w godzinach jego otwarcia. Nie jest możliwe oddanie tej butelki bezpośrednio kurierowi, nie można również odebrać depozytu za pośrednictwem naszego serwisu.

    Ceny za zakupy online

    Czy ceny zakupów online różnią się od cen w sklepie?

    Nie. Ceny, które zapłacisz online są takie same jak w sklepie. Obejmuje to również wszystkie promocje.

    Jak ustalamy nasze ceny?

    Ceny, które są widoczne na stronie podczas składania zamówienia  to ceny które zapłacisz podczas dostawy .

    Opłata za minimalną wartość koszyka

    Opłata za minimalną wartość koszyka

    Jeżeli łączna wartość towaru w momencie składania zamówienia nie przekroczy określonego progu minimalnej wartości koszyka, naliczymy opłatę dodatkową.

    Jeśli łączna wartość towaru w momencie składania zamówienia jest wyższa niż próg minimalnej wartości koszyka, opłata dodatkowa nie zostanie naliczona.

    Wysokość opłaty dodatkowej oraz próg minimalnej wartości koszyka widoczne są w podsumowaniu koszyka po prawej stronie.




    E-kupony najczęściej zadawane pytania

    Co to jest e-kupon?

    e-kupony to kupony online, które klienci Tesco mogą użyć, aby zaoszczędzić na zakupach internetowych. Kupony posiadają kody alfanumeryczne, np. ABC123.

    Jak skorzystać z e-kuponu?

    • Zaloguj się na swoje konto Tesco lub zarejestruj się, jeśli jesteś nowym użytkownikiem.
    • Dodaj produkty, które chcesz kupić, do swojego koszyka i sprawdź swoje zamówienie.
    • W podsumowaniu zamówienia znajduje się pole „e-kupon”. Wprowadź kod e-kuponu i kliknij przycisk „Użyj kodu” w celu dodania do zamówienia.
    • E-kupon automatycznie pomniejszy kwotę należności za zakupy, po spełnieniu wymaganych w e-kuponie warunków.

    Dlaczego mój e-kupon nie działa?

    • Czy wpisałeś poprawnie kod e-kuponu? Wprowadź ponownie kod w celu sprawdzenia czy nie popełniłeś błędu podczas wpisywania
    • Czy ważna jest data obowiązywania e-kuponu? E-kupon posiada okres ważności, dlatego prosimy o sprawdzenie czy obowiązuje dla Twojego zamówienia. Twój e-kupon musi obowiązywać w dniu dostawy Twojego zamówienia.
    • Czy e-kupon został przesłany bezpośrednio do Ciebie? Niektóre e-kupony ważne są tylko do wykorzystania przez osoby, które otrzymały e-kupony bezpośrednio od serwisu Tesco e-zakupy
    • Czy wykorzystałeś e-kupon maksymalną ilość razy? Z niektórych e-kuponów można korzystać tylko raz; inne nie posiadają ograniczeń.
    • Czy wartość zakupów odpowiada minimum określonemu na e-kuponie? Niektóre z naszych e-kuponów można wykorzystać tylko wtedy, gdy wydasz minimalną kwotę.
    • Czy wprowadziłeś więcej niż jeden e-kupon? Niektóre e-kupony nie mogą być wykorzystane w tym samym zamówieniu w połączeniu z innym e-kuponem.

    Uwaga: e-kupony podlegają ograniczeniom. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Regulaminem.

    •  

    Płatność i realizacja transakcji

    W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

    Należy dokonać płatności online. Niestety nie ma możliwości płatności gotówką lub kartą za zakupy w momencie doręczenia przesyłki.

    Jaką kartą mogę dokonać płatności?

    Aby dokonać płatności za zakupy, możesz skorzystać z karty debetowej lub kredytowej. Akceptujemy następujące karty płatnicze:

    • Visa debit
    • Visa electron
    • Visa credit card
    • Master Card
    • Maestro

    Czy płatność online jest bezpieczna?

    Tak, płatność online z nami jest bardzo bezpieczna. Wszystkie podane szczegóły są bezpiecznie gromadzone, włączając w to wszystkie szczegóły dotyczące karty płatniczej. Są przechowywane zgodnie z przepisami prawa i w sposób poufny.

    Co to jest kod bezpieczeństwa?

    W formularzu płatności online poprosimy o podanie kodu bezpieczeństwa z karty płatniczej, aby zapobiec nieuczciwemu jej użyciu. Kod bezpieczeństwa jest wydrukowany na karcie, lecz nie znajduje się na pasku magnetycznym lub na tłoczeniu, więc jedynie osoba, która ma kartę zna kod.

    Na większości kart kod bezpieczeństwa stanowią trzy cyfry numeru wydrukowanego na pasku podpisu.

    Nie mogę odczytać swojego kodu bezpieczeństwa?

    Jeśli masz trudności z odczytaniem kodu, skontaktuj się ze swoim bankiem.

    Czy otrzymam rachunek za zakupy?

    Po zakończeniu zakupów otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, zawierającą wszystkie produkty, ilości i ceny związane z zamówieniem.

    Kiedy zostanę obciążony płatnością za moje zakupy?

    Twoja karta zostanie obciążona dopiero po dostarczeniu zakupów.

    Czy otrzymam punkty Clubcard za zakupy?

    Tak, otrzymasz podwójną ilość punktów Clubcard za zakupy online. Na przykład, jeśli wydasz 100 złotych, otrzymasz 100 punktów Clubcard zamiast 50.

    Czy w zakupach online mogę wykorzystać bony i kupony Clubcard?

    Niestety, nie ma aktualnie możliwości zrealizowania bonów i kuponów Clubcard, ale pracujemy nad naszymi systemami, abyśmy mogli je akceptować w przyszłości.

    Co dzieje się w przypadku nieudanej płatności?

    Jeśli w trakcie składania zamówienia nie uda się płatność kartą, możesz użyć na stronie innej karty.
    W przypadku braku autoryzacji płatności online w dniu realizacji zamówienia nasz zespół obsługi klienta zadzwoni do Ciebie, aby poinformować Cię, że wystąpił problem z kartą. W takim wypadku zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane, będziesz mógł złożyć nowe zamówienie.

    Czy muszę podawać szczegóły karty płatniczej?

    Przy płatności online zostaniesz poproszony o podanie szczegółów dotyczących karty płatniczej. Wszystkie podane szczegóły są zabezpieczone i bezpiecznie przechowywane.

    Rezerwacja terminu dostawy zakupów

    Kiedy mogę otrzymać moje zakupy?

    Twoje zamówienie zostanie wysłane następnego dnia roboczego po przygotowaniu zamówienia i powinno zostać dostarczone w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Przewidywana data i godzina dostawy zostaną przekazane przez firmę kurierską i udostępnione za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS.

    Jak mogę zmienić datę dostawy?

    Po otrzymaniu przewidywanej daty i godziny dostawy możesz zmienić termin dostawy, postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w wiadomości e-mail/SMS otrzymanymi od firmy kurierskiej.

    Do czego służą podane instrukcje dotyczące dostawy?

    Wprowadzone do zamówienia instrukcje dotyczące dostawy mogą pomóc w skierowaniu kuriera do właściwego domu lub mieszkania. Możesz dodać numer mieszkania, podać nazwisko właściciela nieruchomości, jeśli znajduje się na domofonie, lub inne wskazówki, które pomogą dostawcy w ułatwieniu dojścia do mieszkania.

    Dlaczego za dostawę moich zakupów online pobierana jest opłata za usługę?

    Po złożeniu internetowego zamówienia, musimy wykonać wiele zadań, aby odpowiednio je przygotować. Posiadamy odpowiednio przeszkolony zespół pracowników, których zdaniem jest przygotowanie usługi, każdy produkt jest ręcznie wybierany i ostrożnie pakowany w kartonie, a następnie przekazywany firmie kurierskiej, która dostarczy paczkę do Twojego domu. Wszystkie te, oraz inne działania, wpływają na naszą opłatę serwisową.

    Ile kosztuje opłata za usługę?

    Wysokość opłaty za dostawę będzie widoczna w podsumowaniu zamówienia.

    Rezygnacja lub zmiana zamówienia przed dostawą

    Jak anulować zamówienie?

    Możesz samodzielnie anulować zamówienie do godz. 23.00 w dniu w którym je złożyłeś.  W tym celu należy przejść do zakładki „Moje zamówienia” i kliknąć przycisk „Anuluj zamówienie”. Jeśli, w wyjątkowym przypadku, chcesz anulować zamówienie po tym terminie, skontaktuj się z naszą Infolinią, a my postaramy się jak najlepiej pomóc.

    Czy jeśli anuluję zamówienie, moja karta płatnicza zostanie obciążona?

    Nie, jeśli anulujesz zamówienie na stronie internetowej w zakładce „Moje zamówienia”, nie zostaniesz obciążony opłatą za zamówienie.

    Kiedy najpóźniej mogę anulować zamówienie?

    Możesz samodzielnie anulować zamówienie, najpóźniej do godz. 23.00 w dniu utworzenia zamówienia.  Po tym terminie, skontaktuj się z naszą Infolinią a my postaramy się jak najlepiej pomóc.

    Jak dodawać i zamieniać produkty w koszyku zanim zamówienie zostanie przygotowane?

    Możesz zmienić zamówienie w każdej chwili, w dniu utworzenia zamówienia, najpóźniej do godz. 23.00. Należy przejść do zakładki „Moje zamówienia” odszukać zamówienie, które chcesz zmienić i kliknąć „Zmień zamówienie”.
    Możesz usunąć lub dodać produkty poprzez ich przeglądanie, odszukiwanie, wykorzystanie listy „Poprzednio zakupionych” lub list promocyjnych.
    Podczas dokonywania zmian możesz je anulować w dowolnym momencie, używając przycisku w prawym górnym rogu ekranu.
    Po zakończeniu zmian w zamówieniu potwierdź je za pomocą przycisku „Zapisz zmiany”. Nawet jeśli już zostały wprowadzone dane karty płatniczej, transakcja będzie rozliczona tylko jeden raz, dopiero po odbiorze zakupów. Nie martw się, nie obciążymy Cię dwukrotnie.

    Odbiór przesyłki z zakupami

    Czy inna osoba może w moim imieniu odebrać zamówienie?

    Tak, zakupy może odebrać osoba pełnoletnia. 

    Ile muszę mieć lat, aby odebrać dostawę?

    Musisz być pełnoletni, aby odebrać zamówienie.

    Co w przypadku gdy produkt, który zamówiłem nie jest dostępny?

    Jeśli produkt, który wybrałeś nie będzie dostępny w sklepie, zostanie usunięty z Twojej listy zakupów i nie zostaniesz obciążony za ten produkt.

    W jaki sposób dowiem się, że produkt był niedostępny?

    Niezwłocznie po przygotowaniu i zapakowaniu zamówienia wyślemy Ci pocztą elektroniczną listę wszystkich zakupionych produktów, w tym informację o produktach niedostępnych.

    Co stanie się, jeśli przegapię dostawę?

    Jeśli byłeś nieobecny w chwili dostawy, skontaktuj się z kurierem i ustal nowy termin jej dostarczenia.

    Co w przypadku, gdy nie jestem zadowolony z jakości dostarczonych produktów?

    Jeśli jesteś niezadowolony z jakiegokolwiek produktu, po prostu zanieś produkt wraz dokumentem dostawy do dowolnego sklepu Tesco. W punkcie obsługi klienta poproś o zwrot gotówki. 

    Możesz również zwrócić produkty, odsyłając je z powrotem do Tesco na poniższy adres: Tesco Twoja Paczka, Tesco Kapelanka, ul. Kapelanka 54, 30-347 Kraków.

    Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) znajdziesz po linkiem tutaj.

    Co powinienem zrobić, jeśli brakuje któregoś z zakupionych produktów?

    Przepraszamy, jeśli w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu. Prosimy o kontakt z Infolinią.

    Jak mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

    Nie można dokonać zmiany adresu dostawy po potwierdzeniu zamówienia. Musisz anulować swoje zamówienie i utworzyć nowe.

    Najważniejsze wskazówki

    Oszczędzaj czas dzięki zakładce „Poprzednio zakupione”

    Nasza przydatna funkcja „Poprzednio zakupione” zapamiętuje wszystkie wcześniej zakupione produkty. Przejdź do „Poprzednio zakupionych” i dodaj produkty do swojego koszyka, abyś nie musiał ponownie  przeszukiwać tysięcy produktów.

    Odszukanie potrzebnego produktu

    Możesz filtrować produkty po kategoriach, a następnie sortować po trafności, cenie bądź alfabetycznie.

    Jeśli nie masz czasu na dokończenie zamówienia...

    Jeśli musisz zrezygnować z zakupów w trakcie ich wykonywania i nie masz czasu na dokończenie zamówienia, produkty, które już dodałeś do koszyka, będą dostępne przy następnym logowaniu na Twoje konto, co oznacza, że możesz rozpocząć zakupy w miejscu, w którym je zakończyłeś.

    Otrzymuj produkty nieżywnościowe wraz ze swoimi artykułami spożywczymi

    Oprócz produktów żywnościowych i napojów możesz również zamówić produkty nieżywnościowe, takie jak kosmetyki lub chemia domowa, które zostaną dostarczone wraz pozostałymi zakupami, aby zaoszczędzić Twój czas.

    Kupuj w języku polskim lub angielskim

    Możesz robić zakupy online w języku polskim lub angielskim. Wybierz język w prawym górnym rogu ekranu. Możesz zmienić język w dowolnym momencie podczas dokonywania zakupów oraz powrócić do poprzednich ustawień.

    Niestety nie posiadamy jeszcze pełnego tłumaczenia wszystkich naszych kategorii i produktów. Pracujemy nad naszymi systemami, abyśmy mogli zapewnić tłumaczenia w przyszłości na naszej stronie internetowej.

    Regulamin i Polityka Prywatności

    Regulamin i Polityka Prywatności

    Aby zapoznać się z Regulaminem korzystania z usług Tesco Twoja Paczka, przejdź do Regulaminu.

    Potrzebujesz pomocy?

    Skorzystaj z bezpłatnej infolinii:
    od poniedziałku do piątku od 08:00 do 20:00

    Zamawiaj wygodnie z aplikacją mobilną Clubcard

    Zamawiaj wygodnie z aplikacją mobilną Clubcard