icon_search

    Sprawdź, czy dostarczamy pod Twój adres!

    Wpisz kod pocztowy adresu, pod który chcesz otrzymać zamówienie i sprawdź, czy oferujemy usługę w Twoim regionie.

    Lub sprawdź obszar dostawy na mapie

    Lub wybierz najbliższy punkt Zamów i Odbierz

    Jak działa usługa Tesco e-zakupy?

    Wybierasz spośród
    17 000 produktów
    z oferty online

    Dostawa
    od 8:00 do 22:00

    Płać szybko
    i bezpiecznie
    kartą przy odbiorze
    lub online

    Dostarczamy
    prosto pod Twoje drzwi

    Sprawdzamy jakość
    produktów w każdym
    zamówieniu

    Możesz skorzystać
    z rabatu 15 zł
    na pierwsze zakupy

    Dostarczamy produkty
    prawidłowo schłodzone,
    natomiast zamrożone w temp. –18 °C

    pl-pricetag

    Ceny takie same
    jak w sklepie

    Zamawiaj tylko to,
    co potrzebujesz -
    akceptujemy zwroty

    Ponad 1500 promocji
    każdego tygodnia

    Jak obliczamy cenę orientacyjną?

    Ostateczna cena Twojego zamówienia zależy od produktów kupionych na wagę, takich jak owoce czy warzywa.

    Trudno dobrać równy kilogram jabłek lub bananów. Dlatego ostateczna cena obliczana jest na podstawie faktycznej wagi. Podczas zamawiania podniesiemy nieco ich cenę, a różnicę zwrócimy tak szybko, jak tylko to możliwe.

    Zdobądź eKupon 15 zł

    Skopiuj i użyj kodu z eKuponu przy zakupach za min. 100 zł
    KZM3P
    Zamów teraz
    eKupon nie może być łączony z innymi eKuponami. Ważny do 31.07.2018 włącznie przy dostawie lub odbiorze osobistym.
    Więcej szczegółów w Regulaminie.

    Co mówią nasi klienci?

    “Zakupy były łatwe i znalazłam wszystko, czego potrzebowałam.”

    Ewa (Kraków)

    “Cieszę się, że nie muszę nosić ciężkich rzeczy samemu!”

    Jerzy (Katowice)

    “Kiedy gościsz dużo ludzi w domu, musisz robić zakupy. Dlatego właśnie zamawiam zakupy on-line bez żadnych zmartwień”

    Maria (Wrocław)

    FAQ

    O Tesco e-zakupy

    Czym jest serwis internetowy Tesco e-zakupy?

    Serwis internetowy Tesco e-zakupy pozwala na zamówienie zakupów przez Internet. Zakupy z wykorzystaniem serwisu on-line Tesco to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. W Tesco Ezakupy oferujemy niskie ceny jak w hipermarkecie, szeroki asortyment oraz wiele promocji. Naliczamy także punkty Clubcard. Korzyści płynące z zamawiania zakupów w Tesco on-line dostępne są teraz dla każdego w obszarze dostaw.

    Gdzie dostarczamy?

    Aktualnie dostarczamy zakupy w Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Gliwicach, Bielsku-Białej, Krakowie, Katowicach, Rudzie-Śląskiej, Szczecinie, Bydgoszczy, Tychach, Gdyni oraz w najbliższych okolicach tych miast. Aby sprawdzić, czy dostarczamy w Twojej okolicy, przejdź do naszej wyszukiwarki kodów pocztowych i sprawdź, czy dostarczamy do Ciebie.

    W jaki sposób moje zakupy są kompletowane, pakowane i dostarczane, by zachowały świeżość

    Każda z osób zaangażowanych w Twoje zakupy stara się zapewnić Ci jak najlepszą obsługę i jakość.

    - Nasi przeszkoleni pracownicy wybierają zawsze produkty najświeższe i mające najdłuższy termin przydatności do spożycia.

    - Nasi pracownicy osobno pakują artykuły spożywcze, a osobno pozostałe. Oddzielnie chłodzone, oddzielnie mrożone. Ciężkie produkty kładą na dno, tak aby niczego nie zgnieść.

    - Produkty przechowywane są w kontrolowanych, klimatyzowanych warunkach – również w naszych samochodach dostawczych. Dzięki temu Twoje zakupy dostarczane są w odpowiedniej temperaturze, co pozwala zachować ich świeżość.

    - Jeśli nie potrzebujesz toreb foliowych, w których poprzednio otrzymałeś swoje zakupy, oddaj je przy kolejnej dostawie.  Oddamy torby do firmy recyklingowej.

    Czy dostanę punkty Clubcard za zakupy on-line?

    Tak, otrzymasz punkty Clubcard za zakupy on-line w ten sam sposób, jak za zakupy w sklepie. Aby zbierać punkty, przy rejestracji wpisz numer swojej karty Clubcard. W module Moje konto istnieje możliwość dodania lub zmiany numeru karty Clubcard.

    Jak składać zamówienia

    Jak szukać produktów?

    Istnieją cztery możliwości szukania produktów:

    - Skorzystaj z menu, klikając w odpowiednie działy, np. Warzywa, owoce > Warzywa> Marchew i pietruszka. Skorzystaj z filtra na stronie, aby wybrać interesującą Cię kategorię.

    - Wyszukaj produkt, używając okienka wyszukiwarki.

    - Skorzystaj z listy „Poprzednio zakupione” - wygodnego narzędzia, które zapamiętuje wszystkie produkty, jakie zamówiłeś wcześniej.

    - Aby wyszukać aktualne promocje skorzystaj z zakładki „Promocje”.

    Jak dodawać i zamieniać produkty w koszyku?

    Aby dodać do koszyka produkt, użyj przycisku „dodaj”. Zależnie od rodzaju produktu, możesz dodać go do koszyka korzystając z ilości lub wagi, niektóre produkty mogą być dodawane na oba sposoby.

    Rejestracja i Moje konto

    Czy i w jakim celu muszę się zarejestrować?

    Nie musisz się rejestrować, jeśli jedynie przeglądasz naszą stronę. Rejestracja jest niezbędna, jeśli chcesz zamówić zakupy on-line. Rejestracja pozwoli nam wyświetlić na stronie odpowiednie produkty dostępne w Twoim mieście i informacje dotyczące Twojej dostawy.

    Jakie dane osobowe będą potrzebne do rejestracji w serwisie Tesco Ezakupy? Czy są one bezpieczne?

    W celu rejestracji będziesz musiał podać:

    - Adres e-mail i hasło

    - Adres dostawy zakupów

    - Nazwa adresu dostawy (np. „dom”)

    - Twój numer telefonu

    - Imię i nazwisko

    Numer karty CLUBCARD możesz podać opcjonalnie, jeśli chcesz zbierać punkty CLUBCARD za zakupy on-line. Wszelkie informacje osobiste będą przechowywane w bezpieczny sposób zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

    Czym jest „Moje konto”?

    „Moje konto” jest miejscem na naszej stronie, gdzie możesz sprawdzić wszystkie swoje dane podane nam w Tesco Ezakupy. Możesz zaktualizować adres, numer telefonu, numer karty Clubcard oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Aby aktualizować inne dane, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

    Co powinienem zrobić jeśli zapomnę hasła?

    Jeśli zapomnisz hasła, możesz je przywrócić korzystając z linka „Zapomniałeś hasła?” na stronie logowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i wpisz adres e-mail, a my wyślemy Ci e-maila z linkiem do przywrócenia hasła. Następnie musisz podać nowe hasło i je potwierdzić.

    Zamawianie i koszt dostawy

    Kiedy moje zakupy mogą zostać dostarczone?

    Dostawa dostępna jest w dwugodzinnych przedziałach czasowych od godz. 8.00 do 22.00, 7 dni w tygodniu. Każdy przedział czasowy ma swoją maksymalną ilość dostaw, więc aby zagwarantować dostawę w pożądanym terminie, rekomendujemy zarezerwować go z wyprzedzeniem przy rozpoczęciu zakupów. Zamówienie można złożyć maksymalnie z 3-tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadku wybranych obszarów Sprzedawca zastrzega sobie prawo do stałego ograniczenia dni i godzin, w których realizowane są dostawy.

    Jak wybrać datę dostawy i przedział czasowy?

    Po zalogowaniu się, kliknij opcję „Zarezerwuj termin dostawy”, aby sprawdzić dostępne terminy dostawy. Należy pamiętać, że termin dostawy będzie zarezerwowany przez 2 godziny od wybrania. Uwaga! W nocy rezerwacja terminu dostawy może trwać krócej niż 2 godziny ze względu na dobowy transfer danych. Można też zarezerwować termin przed zakończeniem zakupów.

    Do czego używa się Instrukcji dla Dostawcy?

    Wszelkie dodatkowe instrukcje dotyczące dostawy mogą pomóc Dostawcy dotrzeć do Twojego domu lub mieszkania. Przykładowo możesz podać dodatkowe wskazówki, jeśli trudno jest trafić pod Twój adres.

    Jaki jest koszt dostawy?

    Koszt dostawy wynosi od 6,48 zł do 11,98 zł i zależy od terminu i miasta dostawy. Koszt pakowania w usłudze „Zamów i odbierz” wynosi od 1 zł do 4 zł. Koszty dostawy dla danego miasta i poszczególnych terminów pokazane są w sekcji „Zarezerwuj termin dostawy”. Możesz je sprawdzić po zarejestrowaniu, klikając przycisk „Zarezerwuj termin dostawy”.

    Jaki jest koszt reklamówki?

    Zanim potwierdzisz swoje zamówienie, możesz wybrać, czy wolisz, żeby Twoje zakupy internetowe dotarły do Ciebie w reklamówkach czy bez nich. Jeśli zdecydujesz się na dostawę w reklamówkach, zostaniesz obciążony kwotą 1,50 zł i ta opłata będzie niezmienna bez względu na ilość reklamówek w dostawie. Jeśli zaś zdecydujesz się na wersję bez reklamówek, Twoje zakupy przyjadą do Ciebie w naszych skrzynkach i będziesz miał wystarczająco dużo czasu, żeby je z nich wypakować. Ze względów higienicznych takie produkty jak świeże mięso, ryby i środki czystości nadal będziemy pakować w siatki, ale nie naliczymy za nie opłaty. Możesz zmienić swój wybór czy chcesz dostać zakupy w reklamówkach czy też bez nich, aż do 23:00 w dniu poprzedzającym dostawę.

    Jak zamówić fakturę VAT?

    Dostawca dostarcza zakupy wraz z Ofertą, paragonem fiskalnym oraz wzorem odstąpienia od umowy sprzedaży i wyciągiem z Regulaminu. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, wpisz dane niezbędne do wstawienia faktury, tj. nazwa firmy, numer NIP, adres firmy w pole „Pozostaw instrukcje dla dostawcy lub/i zamów fakturę” znajdujące się w module rezerwacji terminu dostawy w Serwisie. W przypadku nieprzyjęcia Towaru/Towarów, powinieneś udać się po korektę faktury do Punktu Obsługi Klienta w Placówce, której adres widnieje na fakturze. Mamy możliwość wystawiania faktur częściowych.

    Płatności

    W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

    Możesz wybrać płatność on-line lub zapłacić kartą przy odbiorze. W obu przypadkach nie będziesz obciążony opłatą za zakupy zanim zostaną one dostarczone i kupione. Akceptujemy karty podarunkowe Tesco. Nie ma możliwości płatności gotówką za zakupy, ponieważ dostawca ze względów bezpieczeństwa nie może mieć przy sobie gotówki. Obecnie z przyczyn technicznych w naszym serwisie nie akceptujemy kuponów i bonów CLUBCARD, bonów żywnościowych (np. Sodexho) i innych kart podarunkowych.

    Jak wygląda płatność on-line?

    Przy płatności on-line zostaniesz poproszony o podanie szczegółów dotyczących karty płatniczej. Przeprowadzimy proste sprawdzenie karty w celu jej potwierdzenia i następnie potwierdzimy zamówienie. Na tym etapie nie będziesz obciążony zapłatą za zakupy. Karta zostanie obciążona po dostarczeniu Ci zakupów i po zawarciu umowy sprzedaży wybranych przez Ciebie produktów.

    Co to jest kod bezpieczeństwa?

    W formularzu płatności on-line poprosimy o podanie kodu bezpieczeństwa z karty płatniczej, aby zapobiec nieuczciwemu jej użyciu. Kod bezpieczeństwa jest wydrukowany na karcie, lecz nie znajduje się na pasku magnetycznym lub na tłoczeniu, więc jedynie osoba, która ma kartę zna kod. Na większości kart kod bezpieczeństwa stanowią ostatnie trzy cyfry numeru wydrukowanego na pasku podpisu. Jeśli masz trudności z odczytaniem kodu, skontaktuj się ze swoim bankiem. W przypadku braku takiego kodu na karcie prosimy o zmianę sposobu płatności na „kartą przy odbiorze”.

    Jaką kartą mogę dokonać płatności?

    Aby dokonać płatności za zakupy, możesz skorzystać z karty debetowej lub kredytowej. Akceptujemy następujące karty płatnicze, wydane przez banki w Polsce, Wielkiej Brytanii lub Czechach:

    - Visa Debit

    - Visa Electron

    - Visa Credit Card

    - Master Card

    - Maestro

    Istnieje też możliwość płatności przedpłaconą kartą podarunkową Tesco.

    Czy płatność on-line jest bezpieczna?

    Tak, płatność on-line z nami jest bardzo bezpieczna. Wszystkie podane szczegóły są bezpiecznie gromadzone, włączając w to wszystkie szczegóły dotyczące karty płatniczej. Są przechowywane zgodnie z przepisami prawa i w sposób poufny.

    Co dzieje się w przypadku nieudanej płatności?

    Karta nie zostanie obciążona w momencie podania jej szczegółów on-line. Przeprowadzimy jednak weryfikację karty, aby upewnić się, że jest na niej kwota potrzebna do zapłaty. Jeśli weryfikacja się nie powiedzie, powiadomimy Cię o tym. Możesz spróbować ponownie, bądź używając innej karty, bądź zmienić formę płatności na płatność kartą przy odbiorze. W przypadku jakichkolwiek trudności, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

    Jak wygląda płatność kartą przy odbiorze?

    Płatność kartą przy odbiorze jest analogiczna do płatności w terminalu w sklepach. W przypadku problemów z płatnością kartą przy odbiorze możesz dać Dostawcy inną kartę płatniczą. Jeśli żadna z kart płatniczych nie zadziała, bądź jeśli zdarzy się, że będą trudności z połączeniem z systemem płatności przy dostawie, będziemy musieli zabrać zakupy z powrotem do sklepu. W takim przypadku nie będziesz obciążony żadną opłatą.

    Czy w zakupach on-line mogę wykorzystać bony i kupony CLUBCARD?

    Niestety, nie ma aktualnie możliwości zrealizowania bonów i kuponów CLUBCARD w Tesco Ezakupy.

    Rezygnacja lub zmiana zamówienia przed dostawą

    Jak anulować zamówienie?

    Możesz samodzielnie anulować zamówienie do godz. 23.00 dnia poprzedzającego dostawę. Należy przejść do zakładki „Moje zamówienia” i kliknąć przycisk „Anuluj zamówienie”.

    Jak zmienić zamówienie?

    Możesz samodzielnie zmienić zamówienie do godz. 23.00 dnia poprzedzającego dostawę. Należy przejść do zakładki „Moje zamówienia” i kliknąć przycisk „Zmień to zamówienie”. Możesz usunąć lub dodać produkty. Zmiana Zamówienia dotyczy tylko produktów w Zamówieniu, a nie terminu dostawy lub sposobu płatności. Po wprowadzeniu zmian użyj przycisku w koszyku, aby je potwierdzić. Jeśli wybrałeś płatność on-line, transakcja będzie rozliczona tylko jeden raz, dopiero po odbiorze zakupów.

    Odbiór zakupów i zwroty

    Zapomniałem kiedy moje zakupy zostaną dostarczone, jak mogę sprawdzić czas dostawy?

    Możesz sprawdzić czas dostawy Twoich zakupów w zakładce „Moje zamówienia” na stronie Tesco Ezakupy. E-mail z potwierdzeniem, jaki otrzymałeś od nas po złożeniu zamówienia także zawiera informację o czasie dostawy zakupów.

    Czy muszę być pełnoletni, aby odebrać zamówienie?

    Musisz być pełnoletni, aby odebrać zamówienie. Jeśli płacisz kartą przy odbiorze zamówienia, właściciel karty musi być obecny.

    Jeśli mieszkam w mieszkaniu, czy Dostawca dostarczy zakupy do drzwi mojego mieszkania?

    Nasz Dostawca dostarczy zakupy aż pod drzwi Twojego mieszkania.

    Co stanie się, jeśli przegapię dostawę? Co powinienem zrobić?

    Jeśli przegapisz dostawę, sprawdź swoją skrzynkę pocztową, gdzie będzie informacja od Dostawcy. Możesz także zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Spróbujemy zawrócić Dostawcę z powrotem do Ciebie, jeśli jeszcze nie wrócił do sklepu.

    Co w przypadku jeśli produkt, który zamówiłem nie jest dostępny?

    Jeśli produkt, który wybrałeś nie będzie dostępny w sklepie, zaoferujemy Ci w miarę możliwości produkt alternatywny, który możesz zaakceptować lub odrzucić przy dostawie zakupów. Jeśli nie chcesz zamiennika, zwróć go Dostawcy i nie zostaniesz obciążony za ten produkt. Jeśli osoba kompletująca zamówienie nie będzie mogła znaleźć odpowiedniej alternatywy dla produktu, który zamówiłeś, nie zostanie on dodany do Twoich zakupów i nie zostanie dostarczony, a Ty nie zostaniesz obciążony za ten produkt, ponieważ nie będzie znajdował się w ofercie, jaką Ci przedstawimy.

    Co w przypadku jeśli dostawa się spóźnia?

    Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby skontaktować się z Tobą, jeśli nasz Dostawca się spóźni. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości od nas, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    Co w przypadku gdy chcę zwrócić produkt?

    Zamawiający może w terminie 14 dni od Dnia Realizacji Zamówienia, od umowy odstąpić bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Zamawiający powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zamawiający może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpienia od umowy dostarczanego mu każdorazowo przez Dostawcę wraz z Towarem lub przez pracownika Placówki w razie odbioru osobistego, jednak nie jest to obowiązkowe. Rekomendowanym przez Sprzedającego sposobem odstąpienia od umowy jest przesłanie wypełnionego formularza mailowo na adres: ezakupy@tesco.pl, lub przesłanie go pocztą na adres Placówki, z której było realizowane Zamówienie (adres właściwej Placówki umieszczony będzie na paragonie). Do oświadczenia o odstąpieniu od umowy Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu Towaru, lub w inny sposób udokumentować zakup Towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu od następujących Towarów: ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia; dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych; nagrań dźwiękowych lub wizualnych, a także programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez Zamawiającego; prasy, w tym dzienników, periodyków lub czasopism. Zamawiający ma obowiązek zwrócić Towary, których dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Rekomendowanym sposobem wykonania prawa odstąpienia od umowy, który umożliwi Sprzedawcy jak najszybsze załatwienie sprawy jest osobisty zwrot Towarów do Placówki, z której realizowano Zamówienie (adres właściwej Placówki będzie umieszczony na paragonie) przed upływem tego terminu. Do zachowania terminu wystarczy też odesłanie Towarów przed jego upływem. Zwrot Towarów następuje na koszt Zamawiającego. Jeżeli ze względu na charakter Towarów (np. waga, gabaryty) nie jest możliwe odesłanie tego Towaru w zwykły sposób , Sprzedający odbierze Towary od Zamawiającego na swój koszt. Sprzedawca niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Zamawiającego oświadczenia o całościowym lub częściowym odstąpieniu od umowy, zwróci Zamawiającemu dokonaną przez niego płatność za zwrócone Towary. W przypadku całościowego odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Zamawiającemu także Koszty Realizacji Zamówienia. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili dokonania przez Zamawiającego zwrotu Towarów, których dotyczy odstąpienie od umowy, lub dostarczenia przez Zamawiającego potwierdzenia, że Towary te odesłał, w zależności od tego, które z tych zdarzeń (zwrot czy dostarczenie potwierdzenia) nastąpi wcześniej. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył Zamawiający. Jeżeli Zamawiający podał nr karty CLUBCARD (podczas rejestracji lub później za pomocą Infolinii), w związku ze zwrotem Towaru z konta CLUBCARD Zamawiającego zostanie odjęta odpowiednia liczba punktów CLUBCARD odpowiadająca liczbie punktów przyznanych za zakup zwracanego Towaru. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Zamawiającemu, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako przedsiębiorca). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. Ograniczenia asortymentowe i inne szczegóły reklamacji i zwrotów opisane są w Regulaminie.

    Co w przypadku gdy nie jestem zadowolony z jakości dostarczonych produktów?

    Zamawiający przed dokonaniem odbioru Towarów ma możliwość sprawdzenia ich w obecności Dostawcy. Sprzedawca zaleca nieprzyjmowanie uszkodzonych Towarów. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową po jego wydaniu Zamawiający ma prawo złożyć reklamację w dowolnej Placówce. W celu rozpatrzenia reklamacji Zamawiający powinien dostarczyć do Placówki Towar wraz z dowodem zakupu. W przypadku Towarów żywnościowych reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową może być rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia dostawy Towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Zamawiającego. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie, emailem lub telefonicznie. Zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi niezwłocznie po zgłoszeniu się Zamawiającego w Placówce po otrzymaniu informacji o sposobie załatwienia reklamacji. W przypadku Towarów, na które producent udzielił gwarancji, dokument gwarancji dostarczany jest wraz z Towarem, przy czym dokument ten wymaga potwierdzenia w Placówce. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. Ograniczenia asortymentowe i inne szczegóły reklamacji i zwrotów opisane są w Regulaminie.

    Co powinienem zrobić, jeśli brakuje któregoś z zakupionych produktów?

    Jeśli w zakupach brakuje jakiegoś produktu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem podanym powyżej.

    Ceny w Tesco e-zakupy

    Ceny, które zapłacisz za Twoje zakupy zamówione on-line są takie same, jak ceny w sklepie w dniu dostawy. Dotyczy to także cen promocyjnych. Obecnie promocje typu „multi-buy” (np. 2 w cenie 1) nie są w ten sposób oznaczone na stronie. Promocje takie będą widoczne dopiero na Twoim paragonie fiskalnym lub fakturze VAT przy dostawie. Należność za zakupy będzie uwzględniała pomniejszenia, wynikające z tej promocji.

    Czym jest cena i wartość orientacyjna?

    Ceny produktów oraz wartość zakupów pokazane na stronie Tesco Ezakupy są orientacyjne. W czasie dostawy ceny pewnych produktów mogą różnić się od tych podawanych na stronie w dniu składania przez Ciebie zamówienia. Produkty liczone są po cenie z dnia dostawy, obowiązującej w sklepie Tesco, z którego realizowana jest dostawa na dany adres. Różnice w kwocie mogą być spowodowane następującymi czynnikami:

    - Osoba kompletująca zamówienie może ważyć produkty, takie jak owoce i warzywa lub wybrać wstępnie zapakowane i zważone produkty, jak mięso czy drób. Oznacza to, że waga może lekko odbiegać od zamówionej, a cena produktu może nieznacznie różnić się w sklepie od ceny pokazanej na stronie.

    - Może się zdarzyć, że zamówione produkty nie są dostępne. W takim przypadku zawsze staramy się zaoferować produkt zastępczy. Staramy się go zastąpić produktem podobnym do zamówionego i w podobnej cenie.

    - Ceny niektórych produktów mogą się zmienić od dnia złożenia zamówienia do dnia dostawy (realizacji zamówienia), w takim przypadku za swoje zakupy zapłacisz cenę z dnia dostawy.

    - Różnica w cenie pojedynczych produktów może się pojawić po zalogowaniu się. Wynika to z możliwych różnic cen pomiędzy sklepami Tesco, z których realizowane są dostawy do danych miast lub dzielnic.

    Suma cen orientacyjnych produktów z zamówienia stanowi orientacyjną wartość zakupów.

    Jeśli w dostawie otrzymasz produkt, którego nie chcesz zakupić, gdyż jego cena różni się od tej w momencie składania zamówienia, nie musisz go przyjmować. Możesz zwrócić każdy produkt Dostawcy i nie będziesz obciążony ich kosztem. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie.

    Nasz asortyment

    Jakie produkty dostępne są w internetowym serwisie Tesco Ezakupy?

    Oferujemy tysiące produktów, od świeżej żywności, produktów mrożonych i napojów do kosmetyków, chemii domowej oraz innych przedmiotów niezbędnych w domu. Różnica w asortymencie w pojedynczych kategoriach może się pojawić po zalogowaniu się. Wynika to z możliwych różnic asortymentowych pomiędzy sklepami Tesco, z których realizowane są dostawy.

    Czy wszystkie produkty promocyjne z gazetek promocyjnych i katalogów dostępne są w serwisie Ezakupy?

    Nie wszystkie produkty promocyjne z gazetek promocyjnych i katalogów dostępne są w serwisie Ezakupy. Wynika to z ograniczeń technicznych w ich dostawie lub ze względów operacyjnych. Zalecamy sprawdzenie aktualnych promocji dostępnych w serwisie Tesco Ezakupy w zakładce Promocje na górze strony.

    Czy istnieją ograniczenia dotyczące ilości zakupionych produktów?

    Istnieje limit zakupu maksymalnie 24 sztuk dla każdego z produktów lub 24 kilogramów dla każdego z produktów sprzedawanych na wagę. Limit może być inny niż powyższy, jeśli Tesco określi takowy dla danego Towaru lub grupy Towarów.

    Odbiór osobisty „Zamów i odbierz”

    Na czym polega odbiór osobisty „Zamów i odbierz”?

    Odbiór osobisty „Zamów i odbierz” polega na możliwości odbioru zamówienia osobiście w sklepie Tesco. Odbiór odbywa się w Punkcie Obsługi Klienta lub na parkingu, w zależności od sklepu, w miejscu specjalnie oznaczonym opisem „Zamów i odbierz”. Adres sklepu odbioru osobistego zostanie umieszczony w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym e-mailem.

    Jak wybrać opcję „Zamów i odbierz”?

    Klient rezerwując termin dostawy lub odbioru osobistego dokonuje wyboru pomiędzy zamówieniem pod wskazany adres lub odbiorem osobistym w sklepie.

    Kiedy mogę odebrać zamówione zakupy?

    W przypadku odbioru osobistego konieczne jest wybranie dwugodzinnych okien odbioru, w których Klient zobowiązuje się odebrać zakupy. Jeśli zakupy nie zostaną odebrane w wybranym przez Klienta czasie zamówienie zostanie anulowane.

    Jak skorzystać z usługi „Zamów i odbierz”, jeśli mieszkam poza obszarem dostaw?

    Jeśli Twój domowy adres jest poza obszarem dostaw i chcesz skorzystać z usługi „Zamów i odbierz”, wybierz przy rejestracji jakikolwiek adres w Twoim mieście, będący w obszarze dostaw. Rezerwując termin dostawy wybierz opcję odbioru osobistego „Zamów i odbierz”.

    Co jeszcze warto zamówić przy zakupie mrożonek?

    Przy zakupie mrożonek sugerujemy dodanie do koszyka zakupowego torby izotermicznej, która pomoże w transporcie produktów mrożonych.

    Co jest wymagane do odbioru osobistego?

    Do odbioru osobistego zakupów w sklepie wymagane jest podanie przez Zamawiającego numeru zamówienia (dostępne w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia lub w module Moje konto), imienia i nazwiska zamawiającego oraz posiadanie karty płatniczej lub przy płatności on-line ważnego dokumentu tożsamości zamawiającego ze zdjęciem. Odbioru osobistego może dokonać tylko osoba pełnoletnia.

    eKupony

    Czym są eKupony?

    eKupony to kody alfanumeryczne (np. ABC123), które klienci Tesco Ezakupy mogą użyć, aby zaoszczędzić na zakupach.

    Jak skorzystać z eKuponu?

    Po otrzymaniu kodu eKuponu zaloguj się lub zarejestruj i zamów zakupy on-line. Kod eKuponu należy wpisać w podsumowaniu zamówienia w pole „Kod eKuponu”. Kliknij przycisk „Użyj kodu”. eKupon automatycznie pomniejszy kwotę należności za zakupy, po spełnieniu wymaganych w eKuponie warunków.

    Na co należy zwrócić uwagę przy wpisywaniu eKuponu?

    Przy wpisywaniu eKuponu sprawdź:

    - Czy wpisałeś kod poprawnie

    - Czy wartość zakupów odpowiada minimum określonemu na eKuponie

    - Daty ważności. eKupon musi obowiązywać w dniu zamówienia i dostawy

    - Czy nie wykorzystałeś eKuponu więcej razy niż na nim określono

    - Czy eKupon nie dotarł do Ciebie od osób trzecich. Niektóre eKupony ważne są tylko do wykorzystania przez osoby, które otrzymały eKupony bezpośrednio od serwisu Tesco Ezakupy

    - Czy Twój eKupon nie może być wykorzystany z innym eKuponem. Taka informacja powinna być na eKuponie

    - Uwaga! Koszt dostawy nie jest wliczany do kwoty zakupów.

    Regulamin i Polityka Prywatności

    Aby zapoznać się z Regulaminem korzystania z usług Tesco Ezakupy, przejdź do Regulaminu.

    Aby zapoznać się z naszą Polityką Prywatności, przejdź do Polityki Prywatności.

     

    Potrzebujesz pomocy?

    Skorzystaj z bezpłatnej infolinii, codziennie od 7:00 do 23:00. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

    Zamów dostawę do domu z naszą aplikacją

    Pobierz aplikację i zamawiaj gdzie chcesz i kiedy chcesz.