icon_search

    Tesco

    Tesco

    Ważna informacja: Ostrzeżenie przed fałszywymi wiadomościami

     

    W ostatnich tygodniach wielu naszych klientów zgłaszało nam przypadki wykorzystywania znaku Tesco przy okazji wysyłki nieuczciwych i wprowadzających w błąd informacji o rzekomych konkursach, bonach, voucherach czy zwrotach płatności. Podejmujemy odpowiednie kroki prawne dla zablokowania tego typu mailingów, a także profili na Facebooku, które rozpowszechniają fałszywe informacje. Równocześnie bardzo prosimy Państwa o ostrożność w przypadku otrzymania podobnych wiadomości, zarówno drogą mailową, jak i w mediach społecznościowych.

     

    Jak upewnić się, iż informacja e-mailowa rzeczywiście pochodzi z Tesco Polska? 

     

    • Całość wysyłanej przez nas korespondencji dotyczącej zamówień czy reklamacji pochodzi z adresów napiszdonas@tesco.pl lub ezakupy@tesco.pl. Wszelkie inne informacje tego typu, powołujące się na Tesco, a niepochodzące z adresu w domenie tesco.pl należy potraktować ze szczególną ostrożnością, jako potencjalnie niebezpieczne.
    • Lista aktualnych konkursów i akcji organizowanych przez Tesco dostępna jest na stronie https://tesco.pl/akcje-konkursy/. Korespondencja dotycząca rzekomych konkursów organizowanych przez lub dla Tesco, które nie widnieją na tej właśnie stronie, powinna być traktowana jako potencjalnie niebezpieczna.

    Prosimy również o ostrożność względem wprowadzających w błąd informacji o bonach i voucherach przyznawanych przez Tesco, które pojawiają się w mediach społecznościowych, a w szczególności na platformie Facebook.

     

    Przypominamy, iż oficjalna komunikacja firmy Tesco prowadzona jest w następujących kanałach społecznościowych:

     

    Jak postąpić w przypadku otrzymania budzącej podejrzenia wiadomości?

    • W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy szczegóły wiadomości mają swoje potwierdzenie we wskazanej wyżej liście konkursów oraz czy wiadomość wysłana została z wymienionych wcześniej adresów emaliowych Tesco, bądź za pośrednictwem oficjalnych kanałów społecznościowych naszej sieci.
    • Dla bezpieczeństwa, sugerujemy by nie otwierać ewentualnych załączników oraz linków w informacji, co do której autentyczności mają Państwo wątpliwości.   

    W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią: tel. 800 105 104 lub infolinia@tesco.pl. Fałszywą wiadomość, usiłującą wyłudzić Państwa dane osobowe czy dane kart płatniczych, macie Państwo prawo zgłosić do Policji.