icon_search

    Czym jest usługa Zamów+Odbierz?

    Jak z niej skorzystać?

    1. Wybieraj z szerokiej gamy produktów Tesco E-zakupy

    Skompletuj zakupy z ponad
    7000 produktów z oferty Tesco Ezakupy, wybierz punkt oraz preferowaną datę
    i godzinę odbioru.

    2. Przygotujemy Twoje zakupy na czas

    Zadbamy o Twoje zakupy! Dobierając produkty, sprawdzimy ich jakość
    i przechowamy je schłodzone lub zamrożone (do -18°C) aż do momentu odbioru, abyś mógł cieszyć się świeżym smakiem.

    3. Odbierz swoje zakupy w drodze do domu

    Wybierz odpowiadający Ci dwugodzinny przedział czasowy i przyjedź po odbiór swoich zakupów, na przykład wracając z pracy. Nie musisz nawet wychodzić z samochodu, ponieważ dostarczymy je prosto do Twojego bagażnika. Wszystko, czego potrzebujesz to dowód osobisty i numer zamówienia.

    Zamów teraz icon_forward_link

    Sklepy, w których dostępna jest usługa Zamów+Odbierz

        FAQ

        Na czym polega odbiór osobisty „Zamów i odbierz”?

        Odbiór osobisty „Zamów i odbierz” polega na możliwości odbioru zamówienia osobiście w sklepie Tesco. Odbiór odbywa się w Punkcie Obsługi Klienta lub na parkingu, w zależności od sklepu, w miejscu specjalnie oznaczonym opisem „Zamów i odbierz”. Adres sklepu odbioru osobistego zostanie umieszczony w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym e-mailem.

        Jak wybrać opcję „Zamów i odbierz”?

        Klient rezerwując termin dostawy lub odbioru osobistego dokonuje wyboru pomiędzy zamówieniem pod wskazany adres lub odbiorem osobistym w sklepie.

        Kiedy mogę odebrać zamówione zakupy?

        W przypadku odbioru osobistego konieczne jest wybranie dwugodzinnych okien odbioru, w których Klient zobowiązuje się odebrać zakupy. Jeśli zakupy nie zostaną odebrane w wybranym przez Klienta czasie zamówienie zostanie anulowane.

        Jak skorzystać z usługi „Zamów i odbierz”, jeśli mieszkam poza obszarem dostaw?

        Jeśli Twój domowy adres jest poza obszarem dostaw i chcesz skorzystać z usługi „Zamów i odbierz”, wybierz przy rejestracji jakikolwiek adres w Twoim mieście, będący w obszarze dostaw. Rezerwując termin dostawy wybierz opcję odbioru osobistego „Zamów i odbierz”.

        Co jeszcze warto zamówić przy zakupie mrożonek?

        Przy zakupie mrożonek sugerujemy dodanie do koszyka zakupowego torby izotermicznej, która pomoże w transporcie produktów mrożonych.

        Co jest wymagane do odbioru osobistego?

        Do odbioru osobistego zakupów w sklepie wymagane jest podanie przez Zamawiającego numeru zamówienia (dostępne w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia lub w module Moje konto), imienia i nazwiska zamawiającego oraz posiadanie karty płatniczej lub przy płatności on-line ważnego dokumentu tożsamości zamawiającego ze zdjęciem. Odbioru osobistego może dokonać tylko osoba pełnoletnia.

        Potrzebujesz pomocy?

        Skorzystaj z bezpłatnej infolinii:
        od poniedziałku do soboty od 7:00 do 22:00
        w niedziele handlowe od 7:00 do 22:00
        w niedziele niehandlowe - nieczynne