icon_search

    Zamów zakupy, zanim świąteczne wypieki zdążą wystygnąć.

    Pobierz aplikację icon_forward_link

    Zakupy świąteczne nigdy nie były prostsze.
    Zamawiaj z aplikacją Tesco e-zakupy.

     

    Okres przedświąteczny wypełniony jest rozmaitymi obowiązkami, a przecież każdy z nas ma tylko dwie ręce. Postanowiliśmy pomóc Ci przynajmniej z zakupami!

    Dzięki aplikacji Tesco-ezakupy możesz zamawiać produkty szybciej, niż potrwa zapakowanie wszystkich prezentów.
    Z aplikacji skorzystasz zawsze i wszędzie, nawet czekając na alarm minutnika, który pilnuje świątecznych wypieków w piekarniku.

    Wybierz ulubione produkty i… kliknij! Możesz zamawiać wcześniej przygotowane listy zakupów lub dodawać je na bieżąco za pomocą skanera kodów kreskowych.

    A gdy Ty wrócisz do świątecznych przygotowań, my dostarczymy produkty prosto do Twojego domu.

    Dowiedz się więcej zamawianiu zakupów online.

    Odkryj wszystkie zalety aplikacji.

    Skaner kodów kreskowych

    Możliwość powtórzenia zrealizowanego zamówienia

    Pełna lista ofert promocyjnych

    Nowoczesny design

    1 / 4

    Co mówią nasi klienci?

    „To idealna aplikacja do wygodnego zamawiania produktów! Naprawdę doceniam sposób, w jaki za jednym kliknięciem mogę powtarzać poprzednie zamówienia. Oszczędzam nie tylko czas, ale również pieniądze, ponieważ mam stały dostęp do wszystkich aktualnych ofert i promocji.”

    Jacek (Kraków)

    „Nie wierzyłam, że zamawianie zakupów może być jeszcze prostsze. Bardzo dużym udogodnieniem jest możliwość skanowania kodów kreskowych produktów, które zamawiam najczęściej. Śmiało mogę powiedzieć, że Tesco e-zakupy to obecnie najpraktyczniejsza aplikacja na moim telefonie.”

    Marta (Katowice)

    „Podoba mi się nowy wygląd aplikacji. Jest prosty i zaaranżowany z pomysłem. A co najlepsze, swoje zakupy mogę zamawiać np. w tramwaju w drodze do domu. Dzięki za wielkie ułatwienie i szybkie dostawy!”

    Karolina (Warszawa)

    Pobierz aplikację Tesco e-zakupy już dziś

    System Windows Mobile nie jest już wspierany

    Pobierz

    aplikację Tesco e-zakupy

    już dziś

    System Windows Mobile nie jest już wspierany

    Sprawdź, czy dostarczamy pod Twój adres!

    Wpisz kod pocztowy adresu, pod który chcesz otrzymać zamówienie i sprawdź, czy oferujemy usługę w Twoim regionie.

    Lub sprawdź obszar dostawy na mapie

    FAQ

    Jak zamawiać z aplikacją Tesco e-zakupy?

    Odpowiedź

    Na początku musisz pobrać aplikację na swój telefon. W celu złożenia pierwszego zamówienia zaloguj się lub załóż nowe konto. Formularz znajdziesz w prawym górnym rogu, w sekcji ustawienia. Gdy zalogujesz się już na swoje konto, naciśnij przycisk „E-ZAKUPY” na głównym ekranie i zacznij przeglądać produkty, które posegregowaliśmy dla Ciebie w kilku kategoriach. Aby dodać produkt do koszyka, naciśnij i przytrzymaj jego miniaturkę. Listę zamawianych produktów sprawdzisz, wysuwając z samego dołu ikonkę koszyka. W tym miejscu wybierzesz również sposób, adres oraz termin dostawy. Dokonaj płatności i ciesz się zaoszczędzonym czasem.

    Czy do aplikacji zaloguję się tak samo, jak w wersji komputerowej?

    Odpowiedź

    Tak, do aplikacji zalogujesz się, korzystając dokładnie z tych samych danych, co podczas logowania w komputerowej wersji Tesco e-zakupy. Wszystko, czego potrzebujesz to adres e-mail oraz hasło. Jeżeli chcesz zamówić zakupy z dostawą do domu, musisz podać nam jeszcze swój adres dostawy, numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer karty Clubcard.

    Czy w aplikacji mobilnej zamówię te same produkty, które zamawiałem na komputerze?

    Odpowiedź

    Bez względu na to, z jakiego urządzenia korzystasz, do Twojej dyspozycji pozostaje pełna oferta, licząca ponad 18 000 rozmaitych produktów.

    Jak działa skaner kodów kreskowych?

    Odpowiedź

    Ikonę skanera kodów kreskowych znajdziesz w lewym górnym rogu. Jest on zintegrowany z aplikacją, dlatego nie musisz instalować go osobno. Zeskanuj kod kreskowy i dodaj go wprost do koszyka lub zobacz szczegóły produktu. Wystarczy, że nakierujesz skaner na kończące się opakowanie mleka w Twojej lodówce, a my dostarczymy pełny karton prosto pod Twoje drzwi. Proste, prawda?

    Czy ceny w aplikacji i w tradycyjnym sklepie różnią się między sobą?

    Odpowiedź

    Nie, ceny w aplikacji zawsze będą pokrywały się z tymi, które znajdziesz w tradycyjnym sklepie. Aplikacja daje Ci jednak stały dostęp do aktualnych ofert, dlatego nigdy nie przegapisz już najlepszych promocji.

    Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

    Odpowiedź

    Nie, nie chcemy w żaden sposób ograniczać Twoich zamówień, dlatego możesz zamówić tylko jeden produkt, lub przygotować zakupy dla całej rodziny. Na koszt dostawy wpływ ma jedynie odległość od sklepu. Cennik dla poszczególnych terminów dowozu znajdziesz w zakładce „Zarezerwuj termin”. Możesz go sprawdzić, zanim rozpoczniesz zamówienie.

    Potrzebujesz pomocy?

    Skorzystaj z bezpłatnej infolinii, codziennie od 7:00 do 23:00. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

    Zadzwoń do nas 800 105 104