Pomoc dla bratysławskiego ZOO

Pomoc dla bratysławskiego ZOO

Lipiec 2018

Opowieść o oryginalnej arbuzowej pizzy Sary z kampanii „Historie pisane smakiem” ma też mniej znaną, ale jeszcze piękniejszą fabułę. Nasza nowa reklama telewizyjna przyniosła namacalne korzyści… zwierzętom w ZOO.
Jedzenie, które uwielbiamy, kryje w sobie historię. W tym przypadku jest to opowieść o żywności, którą kochamy, której nie chcemy marnować. Jako firma zadeklarowaliśmy, że do 2020 roku nasze sklepy w Europie Środkowej będą przekazywać wszystkie niesprzedane artykuły spożywcze, które nadają się do spożycia przez ludzi do Banków Żywności i organizacji charytatywnych.
Mimo, że akurat w tym przypadku nie mogliśmy wykorzystać nadwyżek i pomóc ludziom w potrzebie, zdecydowaliśmy się przekazać żywność organizacjom, które mogą jej używać jako karmy dla zwierząt. I tak nadwyżki arbuzów z kampanii reklamowej zostały przekazane do bratysławskiego Zoo i Parku Zwierząt Malkia. – Tesco pomogło zapewnić zwierzętom w bratysławskim ZOO zrównoważoną dietę z wszystkimi niezbędnymi składnikami odżywczymi. Pomagają nam też w ograniczaniu wydatków, co stanowi dużą pomoc dla ZOO – powiedziała Alexandra Ritterová, Dyrektor Ds. Marketingu w bratysławskim ogrodzie zoologicznym.