Droga do sukcesu

Droga do sukcesu

Kwiecień 2019

Gdy zaczynali pracę w Tesco, nie myśleli, że rozpoczynają przygodę życia. Dziś, po latach, opowiadają, jak wiele zyskali dzięki decyzji o związaniu się z naszą firmą. W najbliższym czasie na mojetesco.pl przedstawimy Wam sześć osób, które pracują w Tesco i opowiedziały nam co nieco o sobie oraz swojej ścieżce zawodowej.



Paulina Regucka
Menadżer Działu ds. Budowania Lojalności Klientów i Operacji CE Biuro Główne Kraków


Do Tesco trafiłam: 15 lat temu. To miały być tylko wakacyjne praktyki…
Pracując tu, czuję: wielką odpowiedzialność. Tesco to bardzo duża organizacja obsługująca miliony klientów i dająca zatrudnienie tysiącom osób. Nawet najmniejsze decyzje mają przełożenie na zadowolenie klientów i jakość pracy naszych koleżanek i kolegów.
Moich najważniejszych projektów w Tesco: było kilka i stanowiły ważny element w rozwoju marketingowym sieci – Pewniaki (projekt jeszcze sprzed One Europe), wprowadzenie klienta strategicznego na początku One Europe, a obecnie powołanie do życia centrum zarządzania kuponami. Każdy z nich wiele mnie nauczył.
Zdanie „Traktować klientów każdego dnia coraz lepiej”: jest bardzo bliskie mojej osobistej zasadzie, która brzmi – niezależnie, co robimy w firmie czy na gruncie prywatnym, każdy z nas ma swoją cegiełkę, która jest częścią większej całości. Od tego, jak się do niej przykładamy, ile serca i zaangażowania w nią wkładamy, zależy finalna jakość całości.
W realizowaniu celów prywatnych i zawodowych pomaga mi: pozytywne nastawienie do życia połączone z realizmem – moja szklanka jest zawsze do połowy pełna. 🙂
Pasjonuję się: książkami – mam stosik przy łóżku i zawsze równocześnie pochłaniam kilka pozycji. W zimie kocham narty, w lecie rower. Ponadto uwielbiam ciągle uczyć się nowych rzeczy – nieustannie próbować i doświadczać.
Mój sposób na zdrowy tryb życia to: spędzanie dużej ilości czasu na świeżym powietrzu – spacery, wycieczki oraz codzienne zabawy i „zapasy” z moimi synami – Krzysiem i Mikołajkiem.
W życiu prywatnym jestem: tą samą osobą, tyle że w 100% skupioną na bliskich.


Ścieżka kariery
• Kierownik ds. Strategii Promocji, Kierownik ds. Planowania Sezonów, Specjalista ds. Planowania Sezonów, Administrator/Tłumacz: 2004–2010
• Menadżer Zespołu Planowania Handlu: 2011–2014
• Menadżer Zespołu Strategii Cenowej PL: 2014–2015
• Menadżer Zespołu ds. Relacji z Klientami CE: 2015–2016
• Menadżer Działu ds. Budowania Lojalności Klientów i Operacji CE: 2016–obecnie