Zdrowy tryb zycia Ćwiczenia NAJLEPSZE ćwiczenia do wykonania w domu

Potrzebujesz wzmocnić i pozbyć się zbędnych kilogramów? Zacznij wcześniej, zanim będzie za późno. W przeciwnym razie lato znów Cię zaskoczy, a Ty nie będziesz na nie przygotowana. Zapoznaj się z serią ćwiczeń na całe ciało, a przede wszystkim nie zapominaj o regularności. Na rezultaty nie będziesz długo czekać.

Wypady

Smukłe nogi to marzenie nie jednej kobiety. Właśnie wypady są doskonałym ćwiczeniem na to, aby wytrenować oraz wzmocnić kończyny dolne. Rozstaw nogi na szerokość ramion, a ciało utrzymuj w pozycji pionowej. Zrób duży krok do przodu i przyklęknij. Stopę drugiej nogi pozostaw na tym samym miejscu, podłogi dotyka jedynie jej końcówka. Wróć z nogą do pozycji wyjściowej, a następnie powtórz ćwiczenie z drugą nogą.

Przysiady

Jędrne pośladki osiągniesz dzięki przysiadom. To ćwiczenie, podobnie jak wypady, angażuje przede wszystkim dolną część ciała. Ćwicząc prawidłowo, wzmocnisz również brzuch oraz dolną cześć pleców. Nogi znajdują się w jednej linii z ramionami, końce palców powinny być lekko skierowane na boki. Górną część ciała utrzymuj w pozycji pionowej i powoli symuluj ruch, tak jakbyś chciała usiąść. Kolana odpychaj od siebie i delikatnie przechylaj tułów. Zatrzymaj się w pozycji, w której uda będą ułożone równolegle do podłogi, a następnie wypchnij tułów do góry.

Skręty tułowia

Wąską talię możesz uzyskać dzięki prostym skrętom tułowia z obciążeniem. Możesz użyć piłki lub butelki z wodą. Usiądź na macie, nogi ugnij w taki sposób, aby stopy znajdowały się stabilnie na podłodze. Plecy powinny tworzyć kąt około 45 stopni, a ręce unieś przed klatkę piersiową. Powoli wykonuj skręty z jednej strony na drugą, starając się, by obracał się jedynie Twój tułów.

Pompki

Ćwiczenie, które wzmocni nie tylko Twoje ręce, ramiona, ale również mięśnie klatki piersiowej. Uklęknij na podłodze i podeprzyj się rękami w taki sposób, aby plecy nie były napięte, a kolana znajdowały się pod kątem prostym. Z wydechem powoli ugnij ręce w łokciach i opuść się w kierunku maty. Podczas całego ćwiczenia plecy muszą być wyprostowane, łokcie skierowane są delikatnie do boków.

Rowerek

Klasyczne brzuszki to przeżytek. Jednym z najbardziej efektywnych ćwiczeń na mięśnie brzucha jest właśnie rowerek. Połóż się na plecach, nogi ugięte w kolanach podnieś z maty. Bez ciągnięcia szyi unieś z maty również łopatki i zacznij pedałować. Lewa noga idzie do prawego łokcia i odwrotnie.

Deska

Podczas tego cudownego ćwiczenia wytrenujesz i wzmocnisz praktycznie wszystkie partie ciała. Ważne jest, aby skupić się na właściwej technice. Przyjmij pozycję jak przy klasycznych pompkach. Ręce ugnij w taki sposób, aby były tuż pod Twoimi ramionami. Ciało jest wyprostowane a mięśnie napięte. Podczas wykonywania ćwiczenia wzrok skieruj w podłogę tak, aby głowa znajdowała się w jednej linii z całym ciałem. Ćwiczenie możesz wzbogacić przez dodanie ruchów angażujących większą ilość mięśni. Wypróbuj deskę z naprzemiennym unoszeniem rąk i nóg.

Published: Ponad rok temu
Wydrukuj tę stronę
Podziel się artykułem

Artykuły

Uups! Brak artykułów pasujących do Twojego filtra. Zmień kryteria wyszukiwania.

Historie Pisane Smakiem, które pokochasz

Uups! Brak artykułów pasujących do Twojego filtra. Zmień kryteria wyszukiwania.