Zdrowy tryb zycia Zdrowe żywienie Masz ochotę na nocną ucztę? Wybierz twaróg!

Nawet jeśli, będąc na etapie modelowania swojej sylwetki, sięgasz po produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu, nie musisz obawiać się twarogu oraz jego półtłustych wersji.

Substancje odżywcze zawarte w twarogu są łatwo przyswajalne, a ponadto wspomagają pracę mózgu. Dlatego nadaje się on zarówno na śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, jak i kolację. Możesz go wykorzystać do przygotowania słonej pasty, dodając aromatyczne przyprawy lub chociażby użyć go w połączeniu z warzywami czy wędliną albo rybą. Gdy najdzie cię ochota na słodkie, dodaj twaróg do owoców, musli lub orzechów.

Twaróg wymieszany z łyżką miodu to doskonały pomysł na kolację. Nie obciąża żołądka, działa korzystnie na wątrobę, a w połączeniu ze słodkim miodem uwalnia od napięcia nasze nerwy. Co więcej, na zjedzenie białka na kolację pozwoli Ci nawet trener.

Published: 12 miesięcy temu
Wydrukuj tę stronę
Podziel się artykułem

Artykuły

Uups! Brak artykułów pasujących do Twojego filtra. Zmień kryteria wyszukiwania.

Historie Pisane Smakiem, które pokochasz

Uups! Brak artykułów pasujących do Twojego filtra. Zmień kryteria wyszukiwania.