Zdrowy tryb zycia Zdrowe żywienie Masz ochotę na nocną ucztę? Wybierz twaróg!

Nawet jeśli, będąc na etapie modelowania swojej sylwetki, sięgasz po produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu, nie musisz obawiać się twarogu oraz jego półtłustych wersji.

Substancje odżywcze zawarte w twarogu są łatwo przyswajalne, a ponadto wspomagają pracę mózgu. Dlatego nadaje się on zarówno na śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, jak i kolację. Możesz go wykorzystać do przygotowania słonej pasty, dodając aromatyczne przyprawy lub chociażby użyć go w połączeniu z warzywami czy wędliną albo rybą. Gdy najdzie cię ochota na słodkie, dodaj twaróg do owoców, musli lub orzechów.

Twaróg wymieszany z łyżką miodu to doskonały pomysł na kolację. Nie obciąża żołądka, działa korzystnie na wątrobę, a w połączeniu ze słodkim miodem uwalnia od napięcia nasze nerwy. Co więcej, na zjedzenie białka na kolację pozwoli Ci nawet trener.

Wydrukuj tę stronę
Podziel się artykułem

Nasze najlepsze oferty

1 / 3