icon_search

    Z kartą Clubcard możesz więcej

    Jesteś już z nami? Zaloguj się do Moje Konto Clubcard

    Dołącz do Clubcard icon_forward_link

    Clubcard się opłaca

    Załóż kartę Clubcard i poznaj korzyści, które oferuje. Bony, kupony na Twoje ulubione produkty i promocje z kartą to nie wszystko! Robiąc zakupy z Clubcard, w sklepach lub online, zyskasz znacznie więcej niż się spodziewasz. Dołącz do programu Clubcard i zacznij czerpać korzyści ze swoich zakupów!

    Co zyskujesz dzięki programowi lojalnościowemu Clubcard?

    Twoje bony i kupony online

    Kupuj w Tesco i zbieraj punkty za swoje zakupy.

    Im więcej punktów zdobędziesz, tym wyższa będzie wartość Twoich bonów. Korzystaj z nich - w formie papierowej, online lub w aplikacji mobilnej Clubcard - płacąc za kolejne zakupy.

    Więcej o bonach

    Więcej korzyści z aplikacją mobilną

    Teraz wszystkie korzyści z Clubcard możesz mieć zawsze pod ręką!

    Aplikacja mobilna Clubcard to prosty sposób na sprawdzenie stanu swojego konta, szybki dostęp do bonów i kuponów oraz specjalne oferty dedykowane użytkownikom aplikacji!

    Więcej o aplikacji

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak działa program lojalnościowy Tesco Clubcard?

    Clubcard jest kartą lojalnościową, która nagradza Cię za Twoje zakupy. Za każde 2 zł wydane w sklepach Tesco otrzymujesz 1 punkt Clubcard. Po zebraniu co najmniej 300 punktów w określonym czasie – otrzymasz bony na kolejne zakupy w Tesco! Dodatkowo możesz otrzymać kupony na produkty, które kupujesz najczęściej.

    Co zrobić, by otrzymać kartę Clubcard?

    Istnieją trzy sposoby na to, by dołączyć do programu lojalnościowego i otrzymać kartę Clubcard

     

    Aby zacząć od razu zbierać punkty, wydrukuj swoją tymczasową kartę Clubcard lub pobierz aplikację mobilną. Właściwą kartę Clubcard oraz jej dwa miniduplikaty otrzymasz pocztą w ciągu 3 tygodni.

     

     

    • Udaj się do Punktu Obsługi Klienta, wypełnij na miejscu formularz rejestracyjny i przekaż go naszemu pracownikowi.

    Kiedy zacznę zbierać punkty na moje konto?

    Punkty Clubcard zaczną trafiać na Twoje konto już po pierwszych zakupach, ale nagrody otrzymasz dopiero po zakończeniu procesu rejestracji oraz zakończeniu okresu zbierania punktów.

    Jeśli w trakcie okresu gromadzenia punktów uzbierasz ich minimalną ilość, tj. 300 punktów CLUBCARD, otrzymasz wyciąg CLUBCARD wraz z bonami na adres podany w formularzu lub na adres e-mail (jeżeli wybierzesz tę opcję na Moim Koncie CLUBCARD).

    Jak mogę sprawdzić, ile punktów Clubcard udało mi się zebrać?

    Najszybciej zrobisz to, logując się do serwisu Moje Konto Clubcard lub korzystając z aplikacji mobilnej Clubcard. Stan swoich punktów sprawdzisz też na ostatnim paragonie za zakupy lub na wyciągu, który wysyłamy kilka razy w roku. Możesz też zadzwonić pod bezpłatny numer infolinii 800 105 104 (czynna 7 dni w tygodniu, 7.00-23.00).

    W których sklepach mogę korzystać z mojej karty Clubcard?

    Z karty Clubcard możesz korzystać we wszystkich sklepach Tesco na terenie Polski oraz w serwisie E-zakupy. Jeśli chcesz otrzymywać punkty Clubcard za zakupy internetowe, pamiętaj o podaniu numeru swojej karty Clubcard w ustawieniach konta serwisu E-zakupy.

    Czy mogę dzielić się moją kartą Clubcard z rodziną?

    Tak, wszyscy członkowie Twojej rodziny mogą korzystać z tej samej karty i zbierać punkty na jedno wspólne konto.

    W jaki sposób mogę zmienić moje dane kontaktowe?

    Po zalogowaniu się do serwisu Moje Konto Clubcard możesz w prosty sposób zmienić adres, pod który będą wysyłane wyciągi z Twojego konta. Swoje dane możesz aktualizować także, dzwoniąc na bezpłatną infolinię Tesco 800 105 104. Pracownik infolinii, aby zidentyfikować Twoje konto, zapyta o dotychczasowe dane umieszczone na formularzu zgłoszeniowym, a następnie uaktualni Twoje dane według podanych informacji. Twój następny wyciąg CLUBCARD wraz z bonami będzie wysyłany zgodnie ze zmienionymi danymi. UWAGA: Jeśli zmiana danych nastąpi w bliskim okresie przed zakończeniem danego okresu zbierania punktów, Twój wyciąg CLUBCARD może być wysłany jeszcze według danych pierwotnie podanych na formularzu zgłoszeniowym. Przejdź do sekcji pytań dotyczących Mojego Konta CLUBCARD i dowiedz się, w jaki sposób możesz aktywować konto już teraz.

    Co zrobić, jeżeli zgubię moją kartę Clubcard?

    Należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta i wypełnić ponownie formularz zgłoszeniowy, zaznaczając pole „duplikat karty” oraz wpisać numer zagubionej karty. Pracownik wyda duplikat oraz dodatkowe 2 karty-breloki z nowym numerem. Zebrane dotychczas punkty oraz punkty gromadzone na duplikacie będą zsumowane na Twoim koncie. Numer zagubionej karty możesz odczytać z kart-breloków wydanych do zagubionej karty lub zapytać o niego, dzwoniąc na bezpłatną infolinię Tesco 800 105 104. O duplikat karty CLUBCARD możesz wnioskować w aktywowanym wcześniej serwisie Moje Konto CLUBCARD – duplikat przyślemy Ci wtedy pocztą.

    Jakie inne korzyści daje członkostwo w programie Clubcard?

    Każde zakupy z Clubcard są bardziej korzystne. Na członków programu – oprócz bonów i kuponów – czekają zniżki na wiele różnych produktów w sklepach Tesco. Okazjonalnie możesz otrzymać także dodatkowe kupony drukowane przy kasie. Pobierz aplikację mobilną Clubcard, by móc w każdym miesiącu cieszyć się dodatkowymi kuponami oraz innymi niespodziankami, takimi jak specjalne kupony urodzinowe.

    Jak działają bony i kupony od Clubcard?

    Czym różni się bon od kuponu?

    Kupony to zniżki na produkty, które często kupujesz. Bony działają jak środki płatnicze - możesz ich użyć podczas płacenia za dowolne zakupy, by obniżyć wysokość swojego rachunku o ich wartość.

    Kiedy otrzymam bony za punkty, które zebrałem?

    Za każde wydane 2 zł otrzymasz 1 punkt. Gdy zbierzesz co najmniej 300 punktów, otrzymasz wyciąg ze swojego konta Clubcard wraz z bonami. Wyciągi wysyłamy pocztą kilka razy do roku. Znajdziesz je też online po zalogowaniu się do serwisu Moje Konto Clubcard.

    Co się stanie z moimi punktami, które nie zostały przeliczone na bony?

    Jeśli nie udało Ci się zebrać wystarczającej liczby punktów w danym okresie, Twoje punkty automatycznie przejdą na kolejny okres.

    Jak korzystać z Mojego Konta Clubcard?

    W serwisie Moje Konto Clubcard możesz szybko sprawdzić stan swoich punktów Clubcard oraz nagrody, które na Ciebie czekają.

    Jak mogę się utworzyć Moje Konto Clubcard?

    Zarejestruj się poprzez https://r.tesco.pl/pl-PL/?returnUrl=https://s.tesco.pl/Clubcard/mojekonto/Home/home używając tego samego adresu email, który podałeś przy rejestracji do programu Clubcard.

    W czym pomoże mi Moje Konto Clubcard?

    – w szybkim i wygodnym zarządzaniu danymi personalnymi, takimi jak zmiana adresu, e-maila lub innych ustawień,

    – w drukowaniu bieżących bonów i aktualnych kuponów,

    – w śledzeniu stanu zebranych punktów Clubcard,

    – w sprawdzaniu, gdzie i kiedy zebrałeś swoje punkty,

    – w zamówieniu duplikatu karty Clubcard.

    Jak mogę zmienić moje dane do logowania?

    Po zalogowaniu się do serwisu Moje Konto Clubcard możesz w prosty sposób zmienić dane do logowania oraz pozostałe ustawienia osobiste.

    Co zrobić, kiedy nie mogę się zalogować?

    Jeśli nie możesz się zalogować i nie pamiętasz swojego hasła, prześlemy Ci e-mailem link, za pomocą którego je zmienisz. Możesz też zadzwonić pod numer 800 105 104 – z przyjemnością Ci pomożemy.

    Jak korzystać z aplikacji mobilnej Clubcard?

    Jeśli masz zainstalowaną w telefonie aplikację mobilną Clubcard, nie musisz nosić ze sobą plastikowej karty, by korzystać z bonów, kuponów oraz innych nagród. Masz do nich dostęp bezpośrednio w swoim telefonie.

    Za pomocą aplikacji sprawdzisz też aktualny stan zebranych punktów, lokalizację sklepów Tesco w swojej okolicy, a także informacje na temat aktualnych promocji Tesco.

    Aplikacja mobilna Clubcard jest dostępna dla systemów Android oraz iOS.

    Android https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.tesco.clubcard

    iOS https://itunes.apple.com/pl/app/tesco-clubcard-polska/id1007284146?ls=1&mt=8

    Co daje mi aplikacja mobilna Clubcard?

    – nie musisz mieć przy sobie plastikowej karty Clubcard,

    – szybko i wygodnie wykorzystasz swoje bony i kupony,

    – otrzymasz dodatkowe kupony, przygotowane tylko dla użytkowników aplikacji,

    – dostaniesz specjalne kupony urodzinowe (ważne do końca danego miesiąca)

    – poznasz ilość zebranych punktów Clubcard,

    – możesz zarządzać swoimi danymi (zmiana adresu, preferencji marketingowych, e-maila),

    – sprawdzisz aktualne promocje Tesco,

    – szybko znajdziesz drogę do najbliższego sklepu Tesco.

    Z którymi systemami operacyjnymi współpracuje aplikacja mobilna Clubcard?

    Aplikacja mobilna Clubcard działa na wszystkich smartfonach wyposażonych w system Android lub iOS.

    Co powinienem zrobić, gdy nie mogę zeskanować kodu kreskowego z ekranu telefonu?

    Zdarza się, że skanery w sklepach mają trudności z zeskanowaniem kodów kreskowych kuponów z aplikacji mobilnej. Ten problem z reguły rozwiązuje zwiększenie jasności wyświetlacza w telefonie.

    Czy aplikacja jest dostępna za darmo?

    Oczywiście, aplikacja mobilna Clubcard dostępna jest bezpłatnie. Co więcej, pomoże Ci oszczędzać Twoje pieniądze.

    Co mam zrobić, jeśli w mojej aplikacji wystąpią problemy?

    Chętnie pomożemy Ci je rozwiązać. Skontaktuj się z nami pod bezpłatnym numerem telefonu: 800 105 104.

    Co zrobić jeżeli…

    Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem jeszcze mojego wyciągu?

    Jeśli nie otrzymałeś jeszcze swojego wyciągu kwartalnego, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 800 105 104 w godzinach 7.00-23.00. Nie obawiaj się, że któraś z Twoich nagród przepadnie. Wszystkie kupony znajdziesz też w serwisie Moje Konto Clubcard.

    Co zrobić, jeżeli zgubię moją kartę Clubcard?

    Należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta i wypełnić ponownie formularz zgłoszeniowy, zaznaczając pole „duplikat karty” oraz wpisać numer zagubionej karty. Pracownik wyda duplikat oraz dodatkowe 2 karty-breloki z nowym numerem. Zebrane dotychczas punkty oraz punkty gromadzone na duplikacie będą zsumowane na Twoim koncie. Numer zagubionej karty możesz odczytać z kart-breloków wydanych do zagubionej karty lub zapytać o niego, dzwoniąc na bezpłatną infolinię Tesco 800 105 104. O duplikat karty CLUBCARD możesz wnioskować w aktywowanym wcześniej serwisie Moje Konto CLUBCARD – duplikat przyślemy Ci wtedy pocztą.

    Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem punktów za moje ostatnie zakupy?

    Jeśli nie otrzymałeś punktów za swoje ostatnie zakupy, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 800 105 104 w godzinach 7.00-23.00.

    Co mam zrobić, jeśli chcę zrezygnować z członkostwa w programie lojalnościowym Clubcard?

    Możesz zrezygnować z członkostwa w programie lojalnościowym Clubcard w dowolnym momencie, dzwoniąc pod bezpłatny numer telefonu 800 105 104, wysyłając do nas wiadomość:  http://www.tesco.pl/kontakt/#napisz-do-nas lub napiszdonas@tesco.pl, a także w Punkcie Obsługi Klienta.

    Co powinienem zrobić, jeśli chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o programie Clubcard?

    Z radością udzielimy odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania pod bezpłatnym numerem telefonu 800 105 104.

    Sprawdź jak wiele możesz zyskać z Clubcard!

    Najlepsze oferty są na wyciągnięcie ręki. Zostań użytkownikiem Clubcard i sprawdź ile korzyści zyskasz!
    Dołącz do Clubcard icon_forward_link